Patrik Laine ja kumppanit.
Teemu Hartikainen teki vaikutuksen eilisessä pelissä.
Missä Tuomas Kiiskinen?
Sakari Salminen?
Oskar Osala?
Lennart Petrell?
Entä Toni Koivisto?
Jani Tuppurainen?
Jesse Joensuu?
Riku Hahl?
Iiro Pakarinen? Hänestä vähän puhutaan, mut melko hyvä ollu aina leijonissa.
Entä Bostonin Joonas Kemppainen? Miksi hänestä ei puhuta?
Kieltäytyikö hän MM-kisoista?
Hänen joukkue tippui jatkosta.
Maalinsuulle kaivataan nimimiestä.
Tuukka Rask?
En usko, että Nicklas Bäckström on voittava maalivahti.
Enkä usko, että Koskisenkaan taso riittää kultamitaliin.
Toki he voivat olla eri mieltä kuin mä =)
Kyllähä noi nuoret näyttää jo pärjäävän hyvin aikuisten kisoissakin.
Nykylätkässä ei oo enää kyse niin paljoa voimasta kuin esim 90-luvulla.
Nuoria mukaan vaan MM-kisoihin!
MrJuha82outolintu
5
106
Vastaukset
- ArtturiLehkonen
Artturi Lehkonen, Artturi Lehkonen, Artturi Lehkonen!!!:)
- KalPaJaKärpät
Lainetta ei todellakaan. Mielummin Pulju ja Aho. He ovat todella hyviä pelaajia joka osa alueella. Tulevia NHL tähtiä
- Kallura
Kuule Laine aivan eri luokan maalintekijä.
- kovaluuketju
Laine - Barkov -Puljujärvi tosi kova ketju, kaikki yli 190cm ja taitavia pelaajia.
- 3kentällinen
Pelaako Laine-Aho-Puljujärvi Leijonien 3 ketjussa???:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738