Kaupunki ottaa 40 MILJOONAA lisää uutta lainaa

VelkaaVelanPäälle

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uunoeemeli

Kyllä kaupunkinjohtaja tuloo kallihiksi

• Kylläpalaamaneja

Ja hatut joille paikkoja viihteeksi ostellaan

• puurotjavellit

Siellä istuu Nordean varatoimitusjohtajakin. Missähän hänen sijoituksensa ovat? Varmaan neitsytsaarilla. Vois kyllä joku tutkia

• ohhohko

Olipas mielenkiintoinen tieto? Tuolla tasolla tieto kyllä talossa on täytynyt liikkua. Tänään taas uutisissa kyseenalaistettiin pankin johto ja niiden kytkökset

• Suorasana

Naiset ja lapset on samanlaisia, eivät tiedä rajojaan. Seinäjoen räjähdysmäinen ja hallitsematon kasvu on lapsellista naismaisen arvomaailman omaavien olentojen aikaansaamaa. Seisaaltaankusevat ämmät ahnehtii ja kerää rahaa turvakseen kun tulevaisuus pelottaa.Pahanpäivänvaralle kerätään ja kerätään kun ei senvertaa ole kykyjä ja itseluottamusta, että geenit muuten selviytyisi. Paskakasat ei edes ymmärrä ahneuttaan hävetä.

• Tuutsonni

Hullu mies huittisilta syö enemmän kuin tienaa, tyhmä mies törnävältä tienaa enemmän kuin syö. Kyllä hullu saa olla mutta ei tyhmä.

• Wickedlink

• Kaikissa kaupungeissa ja kunnissa otetaan nyt loppukiri velkarahan jakamisessa itselle ja tutuille ennen kuin kepun ajamat maakunnat perustetaan. Silloin eivät enää yksittäisen kaupungin poliitikot ja virkamiehet pääse kuppaamaan valtiontukia, elleivät satu pääsemään maakuntavaltuustoon, -hallitukseen ja muille uuden hallintohimmelin orsille.

• 456789765445

netti polittikot kokoontuu...oli siellä välissä vähän totuuden hiventäkin.hallitsematon kasvu pitää paikkansa,nordealla tuskin mitää tekemistä kaupungin johdon kanssa.

• natsiheka

raha ratkaisee..lauloi jo irwin...jos mulla olis hitosti tonneja laittaisin kyllä ne ulkomaille enkä tänne uusio fasistien kotimaahan...minähän en veroja maksa

• Filosohva

Jos on rahaa on valtaa ja kellä on valtaa sillä on oltava myös vastuu, kellä muulla muka ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe