Hei. :)
Olen 30-vuotias sinkku mies Pirkanmaalta.
Haluaisin viettää yhden mahtavan illan hyvässä seurassa ilman huolen häivää.
Olen ollut pitkään yksin ja yksinäinen, mutta siitä syytän vain itseäni. Olin ennen seurallinen, menevä ja kaikki tulevaisuuden avaimet olivat käsissäni. Pidin huolen itsestäni ja ihmisistä ympärilläni. Nyt olen vain varjo siitä mitä olin.
Murruin kun sain tietää että aikaa ei ole enää kauaa. Vaikka saisin hoitoa ja taistelisin niin 90% varmuudella en näe joulua enää.
On aika keskittyä tähän hetkeen.
Rahalla ei voi ostaa aitoja tunteita tai fiiliksiä.
Siksi haluan viettää edes yhden mahtavan illan naisen kanssa joka osaa pitää hauskaa, nauttia ja saada ihmiset ympärillään hyvälle fiilikselle.
Nainen. Jos haluat auttaa minua, ota yhteyttä. 29.4.2016 aion itse nauttia kuin viimeistä päivää, on vain sinusta kiinni haluat olla mukana.
Laita postia One_night_one_dream@suomi24.fi
Kimi
Yksi ilta, yksi unelma.
4
292
Vastaukset
Kiitos kaikille yhteyttäottaneille. :)
Etenkin ihanuudelle joka sai pääni jopa käännettyä hoitojen suuntaan.
Kyllä elämä voi olla ihanaa.- Uteliastaas
Mitä tapahtui???
Sain paljon yhteydenottoja. Suurin osa naisista tarjosi seksiä rahaa vastaan. Mutta sitä en hakenut.
Olen syöpä sairas mies, en elää enää kauaa, en kaipaa seksiä. Haen niitä tunteita joita sain joskus nuorena miehenä ensimmäisen kerran. Aitoja tunteita. Ilo, nauru, ihastuminen, hyvä ruoka ja oikea seura. :)
Ihmisten kanssa juttelu ilman surua ja sääliä. :)Sain myös seksiä ihanan aidon naisen kanssa. Intohimoista ja kiihkeää seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707