Eli siis tiedän että kun marsu on paikallaan ja karva pörröllä sillä on kipuja:(mutta meidän 1v marsulla joka on siis nonself niin sillä on koko ajan pörröinen turkki...:(mikä sillä on? :'( välillä kun syö heinää olen huomannut että ettii pienimmät ja o huimat ja välillä on aukonut suutaan kun syönyt:'( ja muuten marsu juo aika paljon!ja se syö sen omaa kakkaa..Olen huomannut että sen kakka on vähän tummempaa ja erimuotoista kun toisen:( marsu on siis uros. Toivottavasti vastuksia tulee pian:) marsu on siis muuten virkeä:) ka painaa vähän vähemmän kuin toinen.
Marsu pörröinen....
2
471
Vastaukset
- Marsujenfani123
Emme anna siis marsuillemme pellettejä kun toisella on syy ollut siihen ni sit kumpikaan ei syö:) mutta pian varmaan aletaan antaa...mut mitä siis pitäis tehä pitääkö soittaa eläinlääkäriin vai voiko tilannetta seurata?
- Juulia12
Toivottavasti vielä ei ole liian myöhäistä, mutta tässä minun kommenttini:
Marsun kakan syöminen on joka marsun "velvollisuus", sillä siitä saa B-vitamiinia, joka on välttämätöntä. Tuleekohan häkkiisi vetoa? Marsu saattaa kylmyydestä johtuen olla turkki pörröllään. "Aukonut suutaan....erimuotoista kakkaa...."
Tuohon en osaa vastata. Itse kannatan eläinlääkärille soittoa, tai vastaanotolla käyntiä :)!
Toivottavasti oli apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076