Eli olen menossa psykiatrin ja psyk.sair,hoitajan kanssa palaveeraamaan. Olen nyt käynyt 1v psyk.sairaanhoitajalla 1krt/vko ja se loppuu nyt. Masennus,paniikkihäirö syynä. Nyt pitäs saada jonkiinlaista lausuntoa sieltä eläketoimistoon, tällä hetkellä olo on suht hyvä. Miulla on muitain sairauksia ja siksi osatyökyv.eläke ja työtön koska en jaksa tehdä töitä. miten saan sen psykiatrin tajuamaan sen asian?
kokoontumisajo psykiatrilla
3
407
Vastaukset
- t-ieto
Ei sillä ole merkitystä tajuaako se psykiatri. Kela ja eläkevaakuutusyhtiö se pitää saada tajuamaan. Ja täysi työkyvyttömyyseläke edellyttää käytännössä, että et pysty tekemään töitä kuin enintään n. 15h/h. (40%)
- kokemustaonx
nuoria ei päästetä eläkkeelle vaan protokolla vaatii monet työkokeilut ja uudeellenkouluttaumisyritykset..Kun keski-ikäsiä sairaita hoitajiakaan ei päästetä edes puolikkaalle kuntotustuelle,,vaikka olis henkistä rasitusta ja fyysistä töissä kuinka..
- kokemustaonx
ja sairauksia vaikka kuinka..kuulemma käsilasta kädessä voit tehdä töitä?...tai leikatun jalan kansss ajaksaa askeltaa vaikka jalka kipeä ja aina turvoksissa...tai muuta kulumkremppaa astmaa tms..että en usko että psykiatri puoltaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846