ongelmat lasten hoidossa

uteliastyttö91

Hei olen sisustusarkkitehtuuri ja kalustesuunnittelu opiskelija ja tuleviin yrittäjyys ja suunnittelu töihini liittyen kysyisin teiltä seuraavaa. Millaisia ominaisuuksia kaipaisit hoitopöydille? Mihin tuotteisiin haluat panostaa ja missä säästää? Kuinka paljon tuotteiden ulkonäkö merkitsee?

1

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KilttiOpettaja

Suonet anteeksi, mutta minä vähän ärsyynnyin siitä, että kirjoitit niin virheellistä ja epäselvää tekstiä. Mitä tuotteita tarkoitat kysyessäsi, mihin tuotteisiin mahdollinen vastaaja haluaisi panostaa? Pienten lasten perheen huonekaluja vai nimenomaan hoitopöytää?

Uskoisin, että säästää halutaan ennen kaikkea sellaisessa, minkä käyttöaika on lyhyt. Toisaalta uuden vauvan perheissä useinkin halutaan hankkia paljon uutta ja kaunista, kallistakin. Meillä ei hankittu mitään nimenomaan hoitopöydäksi suunniteltua huonekalua, vaan tavallinen ruokapöydäksi tarkoitettu, josta myöhemmin tuli minun työpöytäni. En ainakaan muista, että sen käyttämisessä hoitopöytänä olisi ollut mitään hankaluutta.

Siltä ajalta, kun omat lapset olivat alle metrin korkuisia, muistan erityisesti sen, että tein kaikenlaista pikku jippoa, jotta heidänkin silmiensä korkeudella olisi muuta kuin pelkkiä pöydän alapintoja, tuolinreunoja tai tyhjää seinää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe