TOP5 albumit kuuluisivat meikämannelle seuraavasti:
1. Purple Rain
2. Sign Of The Times
3. Parade
4. Prince
5. Diamonds And Pearls
Jokainen näistä sisältää ainakin kaksi kuolematonta Prince-sävelmää. Jokainen, joka ei tunne vielä Princen musiikkia voi käydä tsekkaamassa When Doves Cryn ja nimikappaleen (levyltä Purple Rain), If I Was Your Girlfriendin ja nimikappaleen (levyltä Sign Of The Times), Kissin ja Sometimes It Snows In April -slovarin (levyltä Parade), I Wanna Be Your Loverin ja I Feel For Youn (levyltä Prince) ja Creamin ja nimikappaleen (levyltä Diamonds and Pearls).
Mainitut 10 sävelmää käsittävät Princen 70-lukua, 80-lukua ja 90-lukua ja pitävät sisällään herkkää soul-osaamista Diamonds And Girlsissa, tiukkaa popfunkia Kissin myötä, rokkaavaampaa puolta Purple Rainin kitarasoolossa, urbaania sykettä Sign Of The Times -ikivihreän vuoksi yms.
Ja vaikka nuo biisit ovat parasta ikinä osastoa, niin Little Red Corvette ja Nothing Compares 2 U puuttuvat tuostakin listauksesta. Ne ovat vielä parempaa ikinä.
Mikä on sinun Prince-top5:si?
Purple Rain on minulle tärkein albumi!
Ikuisestifani
0
753
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244