Mielenkiintoista, jos voi kohta kätevästi sijoittaa start-uppeihin:
http://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/press-releases/2016/04-27-10h01-nordea-tuo-markkinoille-joukkorahoituspalvelun.html
Riskit näissä sijoituksissa on korkeat, mutta niin voi olla tuototkin!
Nordea tuo markkinoille joukkorahoituspalvelun
3
160
Vastaukset
- Äkkiä_lisää_hilloa
Riskit on kovat, tuotot voi olla kovat. Nordean palkkiot ovat myös kovat ja se on ainoa varma asia. Ovatpahan keksineet taas uuden tavan rahastaa innokkaita pikasijoittajia. Miltähän se tuntuu, kun sijoituskohteen konkurssin jälkeen pankki lähettää vielä laskun palveluistaan?
- feafs
Miksi pankki ei velottaisi palveluistaan sovittujen periaatteiden mukaisesti? Pankki on tuossa vain välittäjä. Sijoittaja vastaa ihan itse sijoituksistaan.
- 11-1
Sijoitat 100 start-up yhtiöön. 99 % kaatuu. 1 % tuottaa jotakin. Ottaen huomioon kokonaissijoitus pääset keskimääräiseen tuottoon pörssissä, kun hyvin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107070- 954581
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista544397Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503703- 513668
- 2013595
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san253064- 502653
- 312151
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222028