muuta tekemistä kuin kiskoa viinaa?
Tänne kun etelään Rovaniemelle tulloo tunturilappalainen, niin äijänkäppänä on kännissä koko ajan ja pillaa maineen.
http://yle.fi/uutiset/osa_suomesta_ryyppaa_yha_kuin_1980-luvulla__nain_juomatavat_vaihtelevat_eri_puolilla_maata/8844241
Lopetakkoo helekutin peijoonit kännääminen ja hankikkaa pikkusen sivistytä.
Eikö persjalakasella lappalaisella oo
8
458
Vastaukset
- äijätjuoviinaavaan
Ei ole viinikulttuurista tietoakaan, ilmankos Lapista tulee kaikki naiset etelään.
- kikekittilästä
mitä se impotentti perpsjalakanen akalla tekköö
sohiivat 9 cm toisijjaan
kännissä ovat kovvii poikiin
vaikka vartta ei oo 150 cm - feikkimollaaja
kukahan täällä yrittää savon murteella haukkua saamelaisia vaikka ei oikeasti osaa murretta. Se joka osaa ei haku ketään.
ei sole mikhään , jos et ymmärrä. koita selevitä.
- jouhni
Aslakka sano mulle, että lähe miun kanssa juomhaan viinaa. Sanoin että en mie viitti. Aslakka vaan kärtti ja sano että: Lähe nyt ees viikoks.
- kjhgfds
Ei kukaan ole niin hullu että eläisi lapissa selvinpäin. Edes turistit ei pysty käymään lapissa ilman kunnon kännejä.
- Kfkfkfkfk
Etelässä isot miehet lipittää viiniä. Onhan se näös !
- Busines
Taitaa tilasto pompata lapin kohdalla eteläsuomalaisten ja norjalaisten lomailijoiden vuoksi noin korkealle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728