Mikä olisi edullisin (=hinta/laatuusuhde kohdallaan) hotellipaketti Helsingistä Prahaan tammikuun lopulla esim. vajaaksi viikoksi? Parin hengen hotellihuone pitäisi olla jossain suht kulkuyhteyksien varrella. Kai niihin hotellipaketteihin Prahassa yleensä kuuluu jonkinlainen aamupala?
kiitos.
-Pena
Prahaan käymään edullisesti...?
5
1720
Vastaukset
- minna
Käypäs tsekkaamassa OK-matkojen nettisivut(www.okmatkat.fi), siellä näkyy olevan nyt todella hyviä tarjouksia! Olen ollut kahdesti Prahassa ko. matkanjärjestäjän kautta ja erittäin tyytyväinen olen ollut.
- PenaL
Kiitosket hyvistä vinkeistä. OK-matkoilta nyt sitten tilasin. Saapi nähdä, mitä tuleman pitää, kun en tiedä maasta mitään...
-Pena
- prahassa
Me oltiin pari vuotta sitten Etumatkojen matkalla, eikä mielestäni ollut kovin kallis. Lennot, majoitus, kenttäkuljetukset ja vanhan kaupungin retki kuului hintaan. Hyvä matka oli. Aurinkomatkat tekee myös matkoja Prahaan.
- tyhmää maksaa liikaa
kato www.ebookers.fi sopiva lento ja sen jälkeen hostels.comista edullinen vaikka 2 hengen privaattihuone, niis on aamuplatkin.
Me mennää maaliskuussa- huhhuhh
.. se vaan köyhästä tuntuu kalliilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897