OpenOffice asennus?

mamma

Olen Xp:n kanssa vielä aika tumpelo. Latasin OpenOfficen sivuilta ohjelman. Kun se oli latautunut tuli joku sivu jossa luki jotain (äh, älkää naurako) ja oli paljon kansioita kun oli painanut jotain nappia. Ajattelin mennä työpöydälle niin kuin entisessä koneessa että voin käynnistää asennuksen. No ei siellä mitään ollu. Se äskeinen ikkuna hävis.

Menikö kaikki pieleen? Nyt en tiedä mitä teen.
Saanko jostain latauksen pois, että voin tehdä sen uudestaan jonkun ohjeiden avulla?

7

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Office on

Koklaas ensin mennä etsimään ne kansiot koneeltasi. Käynnistä -valikosta naksautat esin "Kaikki ohjelmat" ja kas, jos OpenOffice on latautunut masiinaasi niin ne löytyvät sieltä, omasta kivasta salkustaan.

Ei ku salkku auki ja tuplanapautus haluamaasi softaan ja johan rupes futaan. Vai rupesko?

• mamma

Siinä latauksessa oli kyllä joku valinta mihin se menee en tullut katsoneeksi, painoin vain enteriä.

Kyllä ihminen voi olla tyhmä! Oon sentään käyttäny sata vuotta. Mutta XP:n hankin vasta nyt enkä tajua siitä mitään. No en kyllä muutenkaan ole mikään tekniikan ihmenainen.

• siinä kun latasit ko. tiedoston, tämä tallentui luultavasti temp kansioon. Helpoiten homma hoituu kun lataat tiedoston uusiksi ja otat pois raksin kohdasta "sulje latauksen jälkeen".

Ladattuasi tiedoston laatikko jää auki klikkaa avaa...

• toiminto

auttaa aika mukavasti.
      katsele sillä kaikki asemat/kansiot mitkä on tulleet ???-aikaan ja asenna sieltä kautta

• mamma

meinasin ladata uudestaan, niin siinä tulikin esiin se mihin se on ladattu eli CompressedFolder. Mutta kun ei koneelta löydy sellaista. Etsi-toiminnolla ei löydy mitään.
      Mulla on sellainen zip-ohjelma kuin Powerarchiver, mutta sekään ei näytä että olis mitään pakattuja ohjelmia. Tai sitten en vain osaa katsoa.

• jiijii

ohjelmassa on myös ohjelman purku jos olet painanut
        sitä niin ei sitä löydykkään eikun asentamaan uudestaan.

• mamma
        jiijii kirjoitti:

ohjelmassa on myös ohjelman purku jos olet painanut
        sitä niin ei sitä löydykkään eikun asentamaan uudestaan.

Löysin koneelta kasan uusia tiedostoja jotka luultavasti on ne. Mutta kun en nyt osaa tota asennusta, niin olkoon. En kyllä uskalla poistaakaan, kun en ole varma. Unohdetaan koko Openoffice.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7040
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      704
      3138
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      102
      1332
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1320
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1305
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1149
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      78
      1069
    Aihe