OpenOffice asennus?

mamma

Olen Xp:n kanssa vielä aika tumpelo. Latasin OpenOfficen sivuilta ohjelman. Kun se oli latautunut tuli joku sivu jossa luki jotain (äh, älkää naurako) ja oli paljon kansioita kun oli painanut jotain nappia. Ajattelin mennä työpöydälle niin kuin entisessä koneessa että voin käynnistää asennuksen. No ei siellä mitään ollu. Se äskeinen ikkuna hävis.

Menikö kaikki pieleen? Nyt en tiedä mitä teen.
Saanko jostain latauksen pois, että voin tehdä sen uudestaan jonkun ohjeiden avulla?

7

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Office on

Koklaas ensin mennä etsimään ne kansiot koneeltasi. Käynnistä -valikosta naksautat esin "Kaikki ohjelmat" ja kas, jos OpenOffice on latautunut masiinaasi niin ne löytyvät sieltä, omasta kivasta salkustaan.

Ei ku salkku auki ja tuplanapautus haluamaasi softaan ja johan rupes futaan. Vai rupesko?

• mamma

Siinä latauksessa oli kyllä joku valinta mihin se menee en tullut katsoneeksi, painoin vain enteriä.

Kyllä ihminen voi olla tyhmä! Oon sentään käyttäny sata vuotta. Mutta XP:n hankin vasta nyt enkä tajua siitä mitään. No en kyllä muutenkaan ole mikään tekniikan ihmenainen.

• siinä kun latasit ko. tiedoston, tämä tallentui luultavasti temp kansioon. Helpoiten homma hoituu kun lataat tiedoston uusiksi ja otat pois raksin kohdasta "sulje latauksen jälkeen".

Ladattuasi tiedoston laatikko jää auki klikkaa avaa...

• toiminto

auttaa aika mukavasti.
      katsele sillä kaikki asemat/kansiot mitkä on tulleet ???-aikaan ja asenna sieltä kautta

• mamma

meinasin ladata uudestaan, niin siinä tulikin esiin se mihin se on ladattu eli CompressedFolder. Mutta kun ei koneelta löydy sellaista. Etsi-toiminnolla ei löydy mitään.
      Mulla on sellainen zip-ohjelma kuin Powerarchiver, mutta sekään ei näytä että olis mitään pakattuja ohjelmia. Tai sitten en vain osaa katsoa.

• jiijii

ohjelmassa on myös ohjelman purku jos olet painanut
        sitä niin ei sitä löydykkään eikun asentamaan uudestaan.

• mamma
        jiijii kirjoitti:

ohjelmassa on myös ohjelman purku jos olet painanut
        sitä niin ei sitä löydykkään eikun asentamaan uudestaan.

Löysin koneelta kasan uusia tiedostoja jotka luultavasti on ne. Mutta kun en nyt osaa tota asennusta, niin olkoon. En kyllä uskalla poistaakaan, kun en ole varma. Unohdetaan koko Openoffice.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe