Narsistinen prinsessa

46774

Meillä töissä on työkaverina narsistinen prinsessa, joka toimii riidan kylväjänä että pääsisi itse nauttimaan n.s työnsä hedelmistä. Työssään itse hän on aika toivoton tapaus, tekee huonoa jälkeä ja vahinkoja sattuu. Mutta kompensoi omaa heikkouttaan tuhoamalla toisten töitä. Kun pelkkä työnteko ei oikein maistu on huvina juttujen keksiminen toisten olemattomista henkilökohtaisista ongelmista ja niistä kertoo tälle jolla muka ongelma olisi jonkun toisen sanoneen hänelle siitä. Hän sai jo pomotkin tappelemaan keskenään ja pelkäsin jo koko työpaikan puolesta. Kahvipöydän puheen aiheet käsittelevät aina hänen elämäänsä, niinkuin muilla ei olisi minkäänlaista sosiaalista elämää lainkaan, onko kukaan törmännyt tällaisiin miesprinsessoihin? Ja mitä tehdä?

4

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuonhannoita

Onhan noita nähty, mutta naisia.

• vaihtoon

Jos mahdollista työpaikka vaihtoon sillä näiden kanssa on tuskaa tehdä töitä kun
      keksivät mitä vain

• pahaatekee

ai jollain muullakin on sellaisia "työkavereita"

• Soolo_esitys

Jos teitä on kahvipöydässä useampia, niin jutelkaa omianne keskenänne. Niitä tavallisia arkipäivän juttuja. Kait teillä nyt jotain yhteistä höpistävää on. Vai juotteko yleensä kahvinne hiljaisuudessa pukahtamatta saanakaan pöydän kantta tuijottaen. Miksi lähdette kaverin soolo-sessioihin mukaan ja annatte dominoida itseänne?? Ei kannata jäädä elämässä vain kuunteluoppilaaksi ja virran viemäksi ajopuuksi. Oliko apua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe