A Katsastus

myrkky145

Onko millaisia kokemuksia kyseisestä paikasta?

66

5956

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • audinen

toivon hartaasti tämän lypsypaikan loppua.

• kainulai

Onkos lypsinmaassakin katsastusasema

• minätaas

Ei juuri tarvitse jonotella.

• Sirpanen

Olen katsastanut kumalakin k-asemalla ei ole valittamista aina kerralla läpi, turhaan täällä valitetaan, pidä autosi kunnossa

• koskeppasvar

ei ole asiakkaita on väljää

• kymmenienvuosienkokemus

Ihan ookoo.
      Ei valittamista.
      Jo itse tiedät että autossasi on vikaa niin miksi ihmeessä menet sitä silloin tietentahtoen näyttämään mihin tahansa katsastuspaikkaan.
      KORJAA!

• Kaivahautasikuoletkuiten

Missä kohtaa oli menossa viallista autoa näyttämään?

• afdsbfgd

Nettivarauksella edullisia hintoja

• eitarpeellinen

Huonoja kokemuksia viime ajoilta,ei ole asiakkaita ,ei saa autoa menemään läpi,siellä tehdään autoon vikoja jos niitä ei siinä ennen ole.En enään siinä paikassa aukaise ovea.

• hyväpaikkakatsastaa

Olis kiva tietää kuka on tuo edellinen kirjoittaja .Olen katsastanut tässä kyseessä olevassa paikassa vuosikausia ei valittamista.

• savuttaa

Vikaa pakoputkessa.

• sfdgjdh

Ei maksa centtiäkään veroa Suomeen. Veroparatiisi-yhtiö. Kannattaa kiertää kaukaa.

• lötjönen

paska paikka ei koskaan autoa sinne

• eurooni

Sama juttu:
        Alajärvi
        -sinne en tule koskaan veroeurojani antamaan.

• seaainn

katsastusmiehet synkännäköisiä kuin kyrvän nielleet .

• siitvaan

Olen katsastanut monet vuodet autoni tässä samassa paikassa, eikä ole kyllä mitään huonoa sanottavaa,auto on kyllä mennyt läpi joka kerta.

• gynlog

Edellisellä kirjoittajalla asiat alapäästä, taitaa olla väärällä klinikalla.

• eienään

A-katsastuksessa on ollut ennätysmäisen paljon hylkäyksiä viime vuonna,(lehtitietojen ja texti tveen mukaan)mikä lienee syynä,minullakin oli viimeksi siitä paikasta erittäin huonoja kokemuksia,olen katsastanut siinä kymmeniä vuosia,en katsasta enään.

• kiomuyh

Huonoja kokemuksia on minullakin A-katsastus asemasta,ja vielä kun ottaa huomioon että kyseinen ketju on ulkomaisten sijoittajien omistuksessa,se ei maksa suomeen yhtään veroa.Paavo Lipposen hallitus sen aikaisemmin möi paratiisisijoittajille.

• kallerainen

Olen käynyt kummassaki paikassa katsastamassa ei valittamista, myös hinta on sama

• eikääää

En minäkään enään mene A katsastusasemalle,viimeaikoina olevien huonojen kokemusten takia,niitä on muitakin katsastusasemia,jossa saa asiallisen palvelun.

• Veljotar

Naisena saanut aina hyvää palvelua ja kaaran läpi :D

• finnikatsastus

No tuo kilpaileva pulju ei ottanut edes vastaan vaikka oli avoinna 20 min. ennen kiinnimenoa.
      Tosi asiakaspalvelua ja minä kiitin ja poistuin A:han jossa homma hoitui vaikka aikaa oli samanverran.
      Ei tartte auttaa...

• Rekisteröinti

Viime syksynä menin rekistöröimään ostamaani uutta h-auton perävaunua
      A-katsastuskonttorille siellä minulle sanottiin,että ei sitä täällä voi enään rekisteröidä,kun heillä on tämä toiminta niin pientä,niin he ei ole enään sitä pitäneet,siellä neuvottiin menemään yksityiselle katsastus-asemalle.niin minä menin ja siellä se rekiströinti asia hoitu kuntoon.

• eitää

Paska paikka A katsastus,kierrän sen kaukaaei ole halpa eikä asiallinen katsastus siellä.

• vaitotta

Sullon tainnu olla vaan NIIN romut ja huoltamattomat kulkuneuvot joihin olet luullut saavasi heti merkinnän tielikennekelpoisuudesta mutta on aina pompannut?

• kylää

A-katsastusssessa hylätään aina vaikka auto on kunnossa.

• kaikentietää

Ei romuautoa saa missään katsastuksessa menemään läpi,mutta A katsastuksessa ei mene kunnossa oleva autokaan läpi.

• eihyvä

Jos autossa ei ole mitään vikaa,siihen tehdään vikaa A katsastuksessa,ja se hylätään,ei se ennen tällääistä ollut.

• akatsastus

Huomenna menossa ja kerron sitten miten meni!

• asiaka

Hyvä ja asiallinen katsastusasema ei valittamista.

• eii

Ulkomaisten omistama veroparatiisiyhtiö, ei maksa yhtään veroja Suomeen.Kierrän sen kaukaa.

• Öööooi

Siis vakuutusyhtiössäkin voi rekisteröidä.

• perseestä

A-katsastuksessa katsatusmiehellä,on naama kuin petolinnun perse,ei yhtään tule hymyä huuleen,vaikka vittu menis sikari suussa ohi.

• akselsson

Olen katsastanut autoni aina Rääkkylässä, ja hyvin männee.

• Eimilloinkaan

Minä olen katsastanut autoni Alajärvellä a-katasastuksessa niin kauan kun se on Alajärvellä ollut,eikä aikaisemmin ole olut ,katsastustöistä mitään huonoa sanottavaa,
      paitsi viime keväänä, siellä on tyyli täysin muuttunut,enkä ole nähnyt niin rajua katsastusta milloinkaan.En enään aukaise sen katsastus aseman ovea enään milloinkaan.

• joskari

Kyllä minä aukaisen oven jatkossakin,ei ole sukulaisia kummallakaan asemalla töissä.

• harvemminkäyty

Iloton paikka. Ei se auton katastus nyt niin vakavaa ole vai onkohan luettu juttuja miten ennen piti asiakasta nöyryyttää? onneksi saa valita.

• entarvitse

On se hyvä että saa vapaasti valita katsastusaseman ,jossa käy autonsa katsastamassa,huonot ja huonosti käyttäytyvät katsastusasemat jäävät ilman asiakkaita, kuten alajärven a-katsastus,jonka markkinat lopettaa aikanaan.

• ohiajan

Huonoja kokemuksia a-katsastuksesta,ei minun auto siellä enään käy.

• Yllättynyt

Katsastusnainen etsimällä etsi ja viimein löysi jotakin josta sai hymyssä suin antaa hylätyn... En todellakaan mene samaan paikkaan uudelleen! Rahastusta???

• käkkäräpäää

Olen katsastanut ainakin kymmenen kertaa kyseisessä paikassa, hyvin on mennyt läpi. Turha on källätä.

• huonopaikka

Huono paikka,ei ole jonoja,mutta ei auto mene läpi,vikaa etsitään (tikulla kaivaen.)
      En enään sinne mene.

• gyrbää

Aina on läpi mennyt, kun on pirssi kunnossa.

• ohimenen

Huono paikka,minun autoa ei siellä enään näy.

• Loppusijoitus

Tiedän autollesi oivan katsastus paikan, Kuusakoski Oy.

• kokemustaontullut

Jos ostaa tai vaihtaa autoa tai ostaa auton perävaunun,niin niitä ei enään voi rekisteröidä Alajärven A-katsastustuksessa,silloin on mentävä muualle katsastuspaikkaan asioimaan.

• ovetkiinni

Alajärven A-katsastusasemalla,kun katsastusmäärät vähenee,uuden autojen katsastuslain seurauksena saa tai joutuu laittamaan ovet kiinni, siellähän on muutenkin niin hiljaista.Ei ole jonoja,on se hyvä kun huonot katsastusasemat joutuu lopettamaan ja sulkemaan ovensa.

• wolkkarinainen

Alajärven A-katsastus on ihan ok paikka katsastaa auto ei oo valittamista ollut milloinkaan. katsastin autoni tällä viikolla ja palvelu oli ystävällistä ja ammattitaitoista.

• eihyvä

Olikohan edellinen kirjoittaja,itse katsastusmies,kehumassa omaa suojatyöpaikkaansa.

• Eerikkifeerikki

Miksi sinne kun on suomalaisiakin katsastusasemia, jotka sentään maksavat veronsa Suomeen.

• Anonyymi

Taas politiikkaa

• Anonyymi

Ei ole kokemuksia, olen aina kasastanut siinä toisessa ,eli Finkatsastuksessa .On muuten asianlinen katsastuspaikka.

• Anonyymi

Huono katsastuspaikka on A-katsastus Alajärvellä.Kun entiset katsastusmiehet jäi eläkkeelle,ja niiden tilalle tuli uusia,ne oli virkaintoisia ja tylyjä asiakkaille,ei sellaiseen paikkaan enään toistakertaa kukaan lähde,sellaiset katsastusasemat, markkinat karsii pois ja ne saavat laittaa ovensa kiinni.

• Anonyymi

Onko tietoa, milloin loppuu ?

• Anonyymi

Niinpä , katsatusaseman ex päällikkökin oli niin mukava esim 80 luvulla.
        jpnews lehdessä on loppupv , taisi olla perjantaina nyt enää auki. Seinäjoeltakin menee paikat kiinni. Lopetaakohan koko a katsastus suomessa?

• Anonyymi

Ja 2020 27,1, on hiljaisempaa. Englantilaiset heitti pyyhkeen kehään. Saa nähdä kuka aloittaa rakennuksessa ... odotellaan.

• Anonyymi

Niin kukas sen paikan omistaakaan?

• Anonyymi

venäläiset on kuulemma tulossa

• Anonyymi

Minua ei ko. katsastukseen saa ihan vähällä menemään. On niitä muitakin paikkoja katsastaa autonsa. Tarjouksiakin on katsastuksista, että muualla hinnatkin kohdallaan. Tänään katsastin vanhan Renault autoni, maksoi 25€ ja taas saa ajella vuoden verran huolettomasti!
      Niitä kokemuksia sitten... minulla oli aikoinaan uudehko Audi diesel ja voi v#ttu mikä simputus siellä katsastuksessa, autossa ei ollut vikaa, mutta katsastettiin vissiin henkilöä. Olisin ymmärtänyt, jos olisi ollut vikaa autossa, mutta ei ollut!
      Ei näitä enään näillä (yli 60v.) aamuilla viitsi nuorten miesten simputuksia alkaa katselemaan. Minun vanhaa enoani olivat simputtaneet katsastuksessa niin, että hän ei mene enään yhteenkään katsastukseen autonsa kanssa, ostaa aina uuden auton ja laittaa uutta autoa ostaessaan aina kauppakirjaan ehdoksi, että liike on velvollinen katsastamaan hänen vaihtoautonsa, jos uuden auton toimitus viivästyy. Yhden kerran on nyt vuosien varrella joutunut autoliike katsastamaan hänen vaihtoautonsa, kun uuden Volvon toimitus on viivästynyt hänelle.

• Anonyymi

Varmaan tarkoitit itäväylän a katsastus ? Sinne ei uskalla viedä edes uutta autoa.

• Anonyymi

Finn katsastus ainakin toimii alajärvellä hyvin. Ei typeriä vinoiluja vaan hylsy tulee jos auto on oikeasti vaarallinen itselle ja muille eli juuri oikeaa toimintaa. Pitää muistaa että katsastuksen tarkoitus on poistaa vaaralliset pommit liikenteestä eikä ottaa vittuiluna jos se miinasi ei mene kiitosten kera läpi. Jos auto on riittävän turvallinen se menee läpi. Kysyttävää?

• Anonyymi

Tosi huonoja kokemuksia A-Katsastuksesta ympäri suomen. Ei pääse puhelimella läpi sitten millään ja suoria numeroita ei ole. Evät vastaa myöskään soittopyyntöihin. En kyllä enää ovea avaa ikinä.
      Saatte palvon parempas palvelua vaikka yksityisiltä asemilta. T:yrittäjä

• Anonyymi

Voitte olla rauhassa ja lopettaa tämän ketjun. A-katsastus on loppunut Alajärveltä kesällä 2020 ja siten yksityinen nyt monopoliasemassa. Hintojen nousua odotellessa

• Anonyymi

A kirjain ongelma ainakin Haapajärvi katsastus sisätilat.

• Anonyymi

Alajärvellä on tosiaan enää yksityinen asema. Jos omistat helluntai srk:n jäsenkirjan leiman saa lappuun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe