Minkälaisia kokemuksia kyseiseltä hotellista. Varattu reissun 7.7 kyseiseen hotelliin.
Kokemuksia hotelli Kipriotis Rodos
1
220
Vastaukset
- eikiitosenää
itse ollaan paraikaa täällä, järkyttävä mökä kuuluu iltaisin tien toisella puolella sijaitsevasta karaokeravintolasta. Aamupala yksipuolinen, haaleita nakkeja ja öljyssä lilluvaa munakasta, sekä ällöttävän makeaa appelsiinimehua josta ei saanut maistuvaa edes veteen sekoitettuna. Ainoaa mahdollisesti syötävää ruokaa oli paahtoleivät, jotka nekin olivat joka päivä yhtä kuivia. Lisäksi ei hedelmiä, muuta kuin purkkipersikoita.
Siivous joka kerta erilainen, kerran unohtivat tuoda puhtaita käsipyyhkeitä kun olivat edelliset vieneet pois. Huoneessa ei taida olla minkäänlaista ilmanvaihtoa, vessasta puhumattakaan. Suihkun lattia pelkkää betonia, ja itse suihkupää tuntui yhtä kovalta kuin suomalaisen kylpylän hierontasuihkut. Seinät ovat kuin paperia,käytävän ja viereisen huoneen äänet kuuluvat todella kovaa.
Ainoa plussa mukava henkilökunta, sekä hotellin hyvä sijainti rannan lähellä. Ei me kyllä tänne uudestaan tultais, mutta mitäpä voit olettaa 3 tähden hotellilta :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180