Mikä meni pieleen?
Mulla on 128 l akvaariossa palettipariskunta.Pitkän aikaa on kaikki mennyt hyvin ja näytti siltä että pian saadaan katsella pieni poikasia,mutta kuinkas kävikään.
Uros häätää naarasta koko ajan pois yhteisestä kodista(iso kolmijalkainen kanto jonka ympärillä tiheästi anubiasta ja kannon päällä kasvaa tiheästi jaavansaniasta).
Uros koreilee väreillä ja puhkuu intoa ja naaras värjöttelee kalpeana toisella puolella allasta rusolehtien kätköissä tai suodattimen alla.
Ja silloin tällöin uros tulee ja hätyyttää sitä agressiivisesti.
Mikä siis vialla?
Vai eikö tuota naarasta oikeasti vaan ole luotu vakisuhteeseen?
Se on jo tuplaleskikin ja ollut meillä pitkään,sääliksi sitä käy.vinkkejä?
paleteilla ryppy rakkaudessa...
fishlover
1
192
Vastaukset
- tyttönen
Silloin kun itse vielä harrastin palettikaloja, niin jos naaras ei ollut valmis kutemaan, uros kyllästyi ja jahtasi, mutta kun ne erotti pariksi päiväksi ja antoi naaraalle paljon elävää ruokaa ja pisti takaisin yhteen, niin johan alkoi vaaveja tulemaan urakalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295