Olen eronnut erittäin hankalasta suhteesta 4 vuotta sitten. No, joudun joka kevät olemaan exän kanssa tekemisissä erään laina-asian kanssa ja saan joka kerta hirveät haukut asiasta. Eli mies on takaamassa erästä lainaani, johon yritin jopa vaihtaa takaajaa mikä ei sitten kuitenkaan onnistunut. Eli kaikkeni olen tehnyt, että olisin saanut miehen vastuun pois lainasta. Kaiken lisäksi erottuamme en saanut minkäänlaista hyvitystä vaikka mies kerrytti omaisuuttaan perusti mm. yrityksen ja hankki asunnon suhteemme aikana. Tällä hetkellä suututtaa sen verran kovasti miehen epäkunnioittava käytös minua kohtaan, että en oikein tiedä mitä tekisin.... Olen myös käynyt pankissa erään muun asian takia ja mielestäni siellä suhtaudutaan minuun jotenkin eri tavalla kuin ennen.... Onko oikein, että mieheni melkein pilaa elämäni..... ????
Avoeron jälkipuintia....
lghlgk
1
328
Vastaukset
- Ihmettelijätär
Eihän sinun minkäänlaista hyvitystä olisi kuulunutkaan saada, vai miksi ajattelet, että sinun olisi pitänyt jotenkin hyötyä miehesi hankkimasta omaisuudesta?
Tuo lainakuvio on tietysti ikävä. Koita maksella lainaa joutuisasti, niin eiköhän pankki ennen pitkää vapauta hänet takauksesta. Tai ota uusi laina toisesta pankista uusin ehdoin ja maksa tuo vanha pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337