"Elämä ohi" -> paksuna?
Mariannan diagnoosi
7
371
Vastaukset
- Salkkaritpaskalla22
Ei, vaan elämä edessä.
- Sergei_Kuula
Mitä täällä oikein kirjoitellaan, että Mariannalla elämä on ohi? Vastahan me mentiin kihloihin ja hääpäiväkin on tulossa, sitten kun päästään ajankohdasta yksimielisyyteen morsmaikkoseni kanssa.
Paksuna? No, ei helkkarissa oo! Kuinka se ois edes mahdollista, kun eihän me olla oltu sillain miesmuistiin. Milloin on Mariannalla työstressiä, väsymystä tai muuta syytä, ettei seksi maistu.- Tarzanin_poika
Marianna antoi sulle siksi että luulisit olevasi Sebastianin lapsen isä. Jos ei olis antanut niin olisit hoksannu että et ole lapsen isä koska ette ole panneet pitkään aikaan.
- Sergei_Kuula
Tarzanin_poika kirjoitti:
Marianna antoi sulle siksi että luulisit olevasi Sebastianin lapsen isä. Jos ei olis antanut niin olisit hoksannu että et ole lapsen isä koska ette ole panneet pitkään aikaan.
No voi helkkari! Meikäläistä on taas viety kun litran mittaa enkä oo huomannu mitään. Vaikka oishan toi pitäny havaita Mariannen seksilakosta milloin minkäki verukkeen perusteella.
Ei hitto. Pitääkö tästä hypätä Rovaniemen junaan ja suunnata kohti anoppilaa? Peppi huolii mut ihan varmaan, eihän sillä oo ketään. Taikaakin näkis samalla. Vai pitäiskö mun alkaa pokata sitä lakimuijaa, niin ois puntit tasan?
- Sebubanussii
Meikäpoika se vaan käy nussiskelemassa velipoijan muijaa, heko heko..
Kiriä vittuhan Mariannella on heh heh..
Sergei ku tietäs nii kyllä sitä vituttas hoho hoho... Fiktiohahmot kirjoittelevat jo itsekseen.
- PölhöJooseppi
Tai sitten faktaohahmot kirjoittelevat fiktiohahmoina. Kohta tulee Linda ja pidättää idenditettivarkauksista epäiltyinä. :,-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768