Lähetin tuon rappurähinäkysymyksen ja toivoisin saavani keskustelun kautta vinkkiä,neuvoja
Kääpiösnautseritytön rähinät
1
108
Vastaukset
- Käppänätyttö
En ole mikään asiantuntija, mutta meillä myös käppänätyttö, tosin ei ole ikinä ollut mitään rähinäongelmia. Itse toimisin varmaan niin, että pidät koiran toisella puolellasi kun toiselta puolelta menevät vastaantuleva koira, ja vain tyynen rauhallisesti mitenkään reagoimatta pidät koirasi niin ettei se pääse liikkumaan muualle kuin eteenpäin kun ohitatte heidät. Älä edes katso koiraasi tai toista koiraa, vaan kulje määrätietoisesti eteenpäin koira rinnallasi. Jonkin ajan kuluttua voisi olla että koirasikaan ei enää reagoi ihmeellisemmin vastaantulijaan jos et itse kiinnitä mitään huomiota. Itse käytän tätä tekniikkaa kun kadulla tulee toinen koira vastaan, tosin pidän hihnan löysänä ja olen mahdollisimman rento, mutta en tiedä miten se teillä sujuisi jos koira rähisee? Yrittääkö se hyökkiä toisen koiran päälle vai muriseeko vain? Toivottavasti ymmärrät jotain tästä sekavasta selityksestä ja toivottavasti tämä auttaisi jotenkin! Tietysti sitten kun koirallasi alkaisi mennä helpommin nuo niin palkitse se aina. :) onnea koulutukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106