Haluaisin kysellä miten porukka on toiminut vastaavassa tilanteessa.
Eli koirallani ei ollut pentuna maitohampaissa eikä nuorempana pysyvissäkään hampaissa mitään vikaa. Jossain vaiheess huomasin kuitenkin yhden hampaan katkenneen sekä etu ylä hampaissa kiillevauriota joka on tullut kaltereiden syömisestä. Tässä tapauksessa koiralla ei siis ole synnynnäistä vikaa vaan traumanaiheuttamaa haittaa. Eläinlääkäriä on konsultoitu eikä kokenut tarpeelliseksi vielä poistaa hammasta koska katkeamis kohta on niin nätti eikä mitään oireita ole.
Kysymys kuuluukin että haenko suosiolla eläinlääkärin lausunnon hampaista vai miten itse toimisitte?
Eikä kiitos mitään turhaa nurinaa. Hampaan olen poistattamassa mutta ei ole ajankohtainen ennen kyseistä näyttelyä. Eikä edes varmuutta ilmoitanko koiraa kehään mutta halusin varmistella asiaa jos jollain kokemusta tälläisestä.
Kiillevauriot näyttelyssä
Kehämissi
3
298
Vastaukset
- pelleriveto
miksi pitää koiraa paikassa jossa ahdistuu niin että järsii hampaansa pilalle. Eikä olisi aihetta poista ne KALTERIT
- dfhtyjtyj
Jos hammas poistatetaan, niin olis hyvä saada maininta, että tullut trauma hampaaseen, eikä esim perinnöllinen vika. En tiedä sitten käytännössä onko siitä mitään apua, mutta eipähän jää sitten epäselväksi =)
- Kehämissi
Arvasin että tosta kalterista tulee joltain sanomista. Koiraa on häkitetty ennen minulle tuloa joten en valitettavasti ole voinut asialle yhtään mitään.
Mutta kiitos edes yhdestä asiallisesta vastauksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076