Moi! Oon 20-vuotias melko pahasti alipainoinen nainen. Pituutta 166cm ja painoa 45kg. Mun nuorempi sisko joka asuu mun kanssa syö ihan samalla lailla mut omaa upeet kurvit (se on samanpitunen mut painaa 70kg). Miten meil on näi paljo eroo ja näytänkö samalle jos lihotan sen 25kg?
Reilu alipaino, haluaisin olla painavampi
3
256
Vastaukset
- niijooo
Luultavasti et näytä samalta. On se aika yksilöllistä miltä jokainen näyttää, ja voin sanoa, että et sä sitä 25kg saa 5 vuoden sisään josset tähänkään mennessä.. : D
Ite oon kanssa alipainonen. 164cm ja 42kg. Eihän sille mitään voi, mutta muutama kk sitte olin muutaman kilon vähemmän. - KMT
Pyri saamaan ainakin sellaiset 5 kiloa lisää painoa; 25 kiloa lienee liioittelua. Sen saavutat syömällä ravitsemussuositusten mukaista ruokaa säännöllisesti hiemen suurempia annoksia kuin aiemmin. Jos olet syönyt aiemmin hyvin pieniä annoksia, tämä voi olla aluksi vaikeaa, mutta siihen tottuu kyllä.
- vanhaaloitus
Aloittaja on varmaan jo parissa vuodessa saanut sitä painoa lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846