elämän tärkein päivä

aauttacaa

Eli oon 15v poika (täytän ihan just 16) ja oon asunu täällä paikkakunnalla ysin ajan. Nyt ois semmone tilanne että me ollaan muuttamassa takas sinne mistä me muutettiin tänne ja meen siellä lukioon.
Mun itsetunto ei oo mitenkään hyvä ja en oikeen koskaan onnistu hankkimaan hyviä kavereita vaan sellasia joiden kanssa vaan vitsaillaan eikä puhuta melkeen koskaan "kunnolla" ja ainakin joku näistä mun "kavereista" kiusaa mua joskus enemmän joskus vähemmän ja täällä se mun "kaveri" jonka kanssa oon on ns "pohjasakkaa" eli sillä ei oo oikein kavereita muutaku mä ja sitten me joskus kiusataan toisiamme. Kai me jotenkin sillä puretaan turhautumista siitä että meillä ei kauheesti oo muita kavereita varsinkaan meidän luokalta.
Aluks olin kai suht koht suosittu tai niin että monet tuli juttelee mutta en oikeen osannu tutustua niihin ja sitten jotenkin vaan päädyin tutustumaan tähän mun nykyseen "kaveriin". Siellä edellisessäkään koulussa minne ollaan nyt muuttamassa takas mulla ei kauheen hyviä kavereita ollu ja olin kai vähän kiusattu.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

No ei siitä sen enempää. Aattelin että nyt kun alotan lukion siellä paikkakunnalla missä en oo asunu kasi luokan jälkeen niin mulla ois mahdollisuus ns uuteen alkuun kun voisin päästä suosituks ja saada paljon kavereita siellä. MUTTA jos mää vittu sössin sen ekan koulupäivän siellä eli jännitän, en uskalla puhua paljoa, oon hiljaa... Niin se on sitten niin että mä palaan taas siihen samaan rooliin että oon se joka on aina vähän syrjitty ja hiljanen ja kaveriton.
Oon muuten lukenu tosi paljpn ensivaikutelmasta; eli jos mä oon pari ekaa päivää itsevarma ja puhelias ja energinen niin kaikki alkaa pitää mua sellasena ja saan muutettua sen vanhan roolini eli sen että oon vaan hiljaa ja jännitän. Eli mun pitää panostaa vitusti siihen ekaan päivään. En halua pilata tätä tilaisuutta.

Neuvoja? Vinkkejä? Kommentteja?

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        87
        1486
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1370
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        74
        1135
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        113
        1076
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        65
        1044
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        67
        908
      7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        251
        867
      8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        64
        854
      9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        32
        777
      10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        12
        701
      Aihe