Kun ajoin pyörällä ohi vaaleanpunatukkaisen neidon ohi mäntsälässä. niin kehuin neitoa kauniiksi ja yritin puhua. mutta en saanut vastausta ollenkaan. Nyt ne kuulokkeet pois korvilta naiset kun olette liikenteessä.
Miksi naiset ei vastaa miehelle kun kehuu naista
4
253
Vastaukset
- Kaunisoon
Kato peiliin pervo. Ei kukaan täysjärkinen ala keskellä katua naisille puhella.
No ne kuulokkeet on merkki siitä, ettei halua jutella muiden kanssa. Pätee niin kadulla kuin kuntosalilla.
- joukkosairaus
Naisilla on nykyään niin heikko itsetunto, varsinkin nuorilla ja paljon mielenterveysongelmia siitä syystä
- daddysprincess
no en vittu tiiä ehkä sitä ei kiinostanu jonku vanhan rupumuna läskin kommentit. arvaa paljonko mua vittu ärsyttää ku meen stadiin ja aikuiset ihmiset tulee kehuu seksikkääks ja kauniiks vaik oon 14!!!!!!!!! Oikeesti jättäkää meijät rauhaan omg en jaksaaaaa!!!!!! sry mul on ehkä menkat tulos tai jotai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299