Ratsastustaso

Ratsastuksestatietävät

http://www.hevosmaailma.net/Sport/ko_luokat.shtml
Eli tuota olen nyt yrittänyt käyttää selvittääkseni ratsastustasoani, mutta mulla ei kirjaimellisesti ole mitään hajua että kuinka täydellisesti noi täytyy osata tehä että on tietyssä kategoriassa.
Esim, helppo B, täytyykö hevosen olla peräänannossa näitä tehtäviä tehdessä?
Tai vaikka helppo A, lisätty ravi kohta, täytyiskö mun saada heppa IHAN heti peräänantoon että se laskettaisiin? Ku mulla on niin, että saan hepan vaativa B tason tehtäviä tehtyä peräänannossa osittain. Esim, koottu laukka, riippuen hepasta en saa sitä ihan heti välttämättä koottua, siinä menee hetki. Apuah, ku yritän ettiä vuokraheppaa enkä haluu tehä ilmotuksia väärillä tiedoilla D:

3

1034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörrinkäinen

Sanoisin, että olet heB-tasoinen. HeA tasolla odotetaan jo, että hevonen on ja pysyy peräänannossa "temppuja" tehdessäkin. Minusta on parempi arvioida itseään alemmaksi kuin ylemmäksi taidoissa. Jos ilmoituksessa sanoo olevansa heB-tasoinen ja sitten osaakin enemmän, se on hevosen omistajalle vain hyvä juttu. Mutta jos ilmoittaa olevansa heA-tasoinen eikä sitten osaakaan sitä mitä on väittänyt, se antaa aika huonon kuvan vuokraajasta, ja henk koht alkaisin siinä vaiheessa miettiä, antaisinko sittenkään hevostani hänelle. Alkaisin väkisinkin miettiä, onko jotain muutakin, mitä hän sanoo osaavansa vaikkei todellisuudessa osaisikaan.

Onnea hevosen etsintään! Toivottavasti löydät mieleisesi!

• Vieläkinepäselväähaha

Kiitoksia vastauksesta! :) Eli pääsyä tietylle tasolle tarkoittaa, että hepan täytyy olla koko ajan peräänannossa kuitenkin? Esim, ravaa kenttää ympäri peräänannossa, ja aloittaa sulun jolloin heppa pysyy ihan koko ajan peräänannossa? Se ei saa mennä pois siitä ollenkaan vai? Mutta joo, kyllä ihan oikeassa olet, en minäkään välttämättä vuokraisi tuonlaisessa tilanteessa. Tuntuu vaan että kaikki vuokrahepot menee vaan vasta He A tasosille :L

• Mörrinkäinen

Ollaksesi tietyn tasoinen sinun täytyy osata sen kyseisen tason asiat. Jos siis osaat heB:n jutut ja vasta opettelet heA:n juttuja, olet heB-tasoinen. Sitten kun osaat ne heA:n temput, olet heA-tasoinen jne. Mutta juu, heA-tasolla hevosen odotetaan pysyvän peräänannossa koko ajan, tehtiinpä sillä "temppuja" tai ei. Kisoissa pisteet laskevat heti, jos hevonen ei pysy peräänannossa.

Mitä pidemmälle koulutettu hevonen, sen tarkempia omistajat yleensä ovat ratsastajan taidoista. Luulisin, että heB-tasoisia hevosia olisi helpompi löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe