Ratsastustaso

Ratsastuksestatietävät

http://www.hevosmaailma.net/Sport/ko_luokat.shtml
Eli tuota olen nyt yrittänyt käyttää selvittääkseni ratsastustasoani, mutta mulla ei kirjaimellisesti ole mitään hajua että kuinka täydellisesti noi täytyy osata tehä että on tietyssä kategoriassa.
Esim, helppo B, täytyykö hevosen olla peräänannossa näitä tehtäviä tehdessä?
Tai vaikka helppo A, lisätty ravi kohta, täytyiskö mun saada heppa IHAN heti peräänantoon että se laskettaisiin? Ku mulla on niin, että saan hepan vaativa B tason tehtäviä tehtyä peräänannossa osittain. Esim, koottu laukka, riippuen hepasta en saa sitä ihan heti välttämättä koottua, siinä menee hetki. Apuah, ku yritän ettiä vuokraheppaa enkä haluu tehä ilmotuksia väärillä tiedoilla D:

3

1012

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörrinkäinen

Sanoisin, että olet heB-tasoinen. HeA tasolla odotetaan jo, että hevonen on ja pysyy peräänannossa "temppuja" tehdessäkin. Minusta on parempi arvioida itseään alemmaksi kuin ylemmäksi taidoissa. Jos ilmoituksessa sanoo olevansa heB-tasoinen ja sitten osaakin enemmän, se on hevosen omistajalle vain hyvä juttu. Mutta jos ilmoittaa olevansa heA-tasoinen eikä sitten osaakaan sitä mitä on väittänyt, se antaa aika huonon kuvan vuokraajasta, ja henk koht alkaisin siinä vaiheessa miettiä, antaisinko sittenkään hevostani hänelle. Alkaisin väkisinkin miettiä, onko jotain muutakin, mitä hän sanoo osaavansa vaikkei todellisuudessa osaisikaan.

Onnea hevosen etsintään! Toivottavasti löydät mieleisesi!

• Vieläkinepäselväähaha

Kiitoksia vastauksesta! :) Eli pääsyä tietylle tasolle tarkoittaa, että hepan täytyy olla koko ajan peräänannossa kuitenkin? Esim, ravaa kenttää ympäri peräänannossa, ja aloittaa sulun jolloin heppa pysyy ihan koko ajan peräänannossa? Se ei saa mennä pois siitä ollenkaan vai? Mutta joo, kyllä ihan oikeassa olet, en minäkään välttämättä vuokraisi tuonlaisessa tilanteessa. Tuntuu vaan että kaikki vuokrahepot menee vaan vasta He A tasosille :L

• Mörrinkäinen

Ollaksesi tietyn tasoinen sinun täytyy osata sen kyseisen tason asiat. Jos siis osaat heB:n jutut ja vasta opettelet heA:n juttuja, olet heB-tasoinen. Sitten kun osaat ne heA:n temput, olet heA-tasoinen jne. Mutta juu, heA-tasolla hevosen odotetaan pysyvän peräänannossa koko ajan, tehtiinpä sillä "temppuja" tai ei. Kisoissa pisteet laskevat heti, jos hevonen ei pysy peräänannossa.

Mitä pidemmälle koulutettu hevonen, sen tarkempia omistajat yleensä ovat ratsastajan taidoista. Luulisin, että heB-tasoisia hevosia olisi helpompi löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe