Vältättekö Kosille matkustamista?

mitähäntekis

....nyt kun tämä pakolaiskriisi on ollut pinnalla? Olin varaamassa sinne matkaa kesälle mutta sitten luin englanninkielisiltä uutissivustoilta viime aikaisia tietoja ja edelleen sinne virtaa päivittäin laumoittain pakolaisia. Suomen mediassa asia ei ole ollut nyt esillä. Matkatoimistojen hintojen perusteella Kos on nyt vähemmän suosiossa, sinne all inclusive-paketit ovat edullisempia kuin esim. Rodokselle ja Kreetalle. Voi tosin olla, että näin on ollut aiemminkin, en ole niitä juurikaan seuraillut.

6

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinttuVille

Kyllä vältän. Olin siellä viime vuonna juuri näihin aikoihin. Pakolaisia oli silloin runsaasti. Kuvista ja jutuista päätellen heitä on nyt enemmän.

• kyllämaar

Vältän! Suomessa asiasta ei ole nyt uutisoitu kun meidän lomakausi ei ole vielä kunnolla alkanut. Varasin sinne jo matkan mutta tulin katumapäälle, vaihdoin vanhaan tuttuun Rodokseen!

• BluePhoneix

Täällä ollaan, eikä pakolaisia näy lainkaan. Viikko takana toinen edessä. Höpöpuheita että näkyisi katukuvassa tai missään...

• Pargatar

Jaa? Monesta eri kanavast tule erilaista tietoa. Kos, Samos, Lesvos, mikä onkaan todellinen tilanne...

• Tiipii87

Samoksella viime viikolla, ei näkynyt pakolaisia missään!

• syksyllätaas

Ei kai niihin enää kiinnitä huomiota, kun on jo kotimaassakin totuttu näkemään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      278
      1218
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe