....nyt kun tämä pakolaiskriisi on ollut pinnalla? Olin varaamassa sinne matkaa kesälle mutta sitten luin englanninkielisiltä uutissivustoilta viime aikaisia tietoja ja edelleen sinne virtaa päivittäin laumoittain pakolaisia. Suomen mediassa asia ei ole ollut nyt esillä. Matkatoimistojen hintojen perusteella Kos on nyt vähemmän suosiossa, sinne all inclusive-paketit ovat edullisempia kuin esim. Rodokselle ja Kreetalle. Voi tosin olla, että näin on ollut aiemminkin, en ole niitä juurikaan seuraillut.
Vältättekö Kosille matkustamista?
6
370
Vastaukset
- MinttuVille
Kyllä vältän. Olin siellä viime vuonna juuri näihin aikoihin. Pakolaisia oli silloin runsaasti. Kuvista ja jutuista päätellen heitä on nyt enemmän.
- kyllämaar
Vältän! Suomessa asiasta ei ole nyt uutisoitu kun meidän lomakausi ei ole vielä kunnolla alkanut. Varasin sinne jo matkan mutta tulin katumapäälle, vaihdoin vanhaan tuttuun Rodokseen!
- BluePhoneix
Täällä ollaan, eikä pakolaisia näy lainkaan. Viikko takana toinen edessä. Höpöpuheita että näkyisi katukuvassa tai missään...
- Pargatar
Jaa? Monesta eri kanavast tule erilaista tietoa. Kos, Samos, Lesvos, mikä onkaan todellinen tilanne...
- Tiipii87
Samoksella viime viikolla, ei näkynyt pakolaisia missään!
- syksyllätaas
Ei kai niihin enää kiinnitä huomiota, kun on jo kotimaassakin totuttu näkemään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022