hämppäri haussa

rekku

tahtoisin hankkia hämiksen...
niin että mikä laji sopisi alloittellijallle?
sopisiko mikään kiipeillevä llaji...
niin että mikä ollisi helppo hoitoinen ja hyvä alloittellijalllle????

5

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anku

www.herppi.net

Löytyy tietoa hämähäkeistä ja myytäviä hämähäkkejä...

• chileläisen omistaja

chilen tarantula (grammostola rosea) on rauhallinen eikä pure tai hyökkäile helposti. Kiipeilee silloin tällöin jos terraariossa on kiipeilymahdollisuuksia

• Anku
        chileläisen omistaja kirjoitti:

chilen tarantula (grammostola rosea) on rauhallinen eikä pure tai hyökkäile helposti. Kiipeilee silloin tällöin jos terraariossa on kiipeilymahdollisuuksia

Kannattaa muistaa kuitenkin, että hämähäkitkin ovat yksilöitä...G.roseoistakin niitä äksympiä yksilöitä löytyy...Ja myös moni muu laji on rauhallinen ja helppo ja alottelijalle sopiva. Mieleisen löytää vain perehtymällä eri lajeihin...

Rauhallisen saa melko varmasti kysymällä ja ostamalla harrastajalta...Eläinkaupan sanaan en tällaisessa asiassa luottaisi...Ne nyt yleensä myy mitä vaan kelle vaan:(

• snake-bill
        Anku kirjoitti:

Kannattaa muistaa kuitenkin, että hämähäkitkin ovat yksilöitä...G.roseoistakin niitä äksympiä yksilöitä löytyy...Ja myös moni muu laji on rauhallinen ja helppo ja alottelijalle sopiva. Mieleisen löytää vain perehtymällä eri lajeihin...

Rauhallisen saa melko varmasti kysymällä ja ostamalla harrastajalta...Eläinkaupan sanaan en tällaisessa asiassa luottaisi...Ne nyt yleensä myy mitä vaan kelle vaan:(

itse suosittelisin chilen tarantulaa (grammostola rosea) tai brachypelma smithi...
        noista harvemmin löytyy poikkeuksia...
        chileläistä joku sattui kuvaamaan eläväksi kiveksi...

• metallique
        snake-bill kirjoitti:

itse suosittelisin chilen tarantulaa (grammostola rosea) tai brachypelma smithi...
        noista harvemmin löytyy poikkeuksia...
        chileläistä joku sattui kuvaamaan eläväksi kiveksi...

Vähän vanhaan juttuun palaan, mutta totta tuo mitä Anku sanoi, chileläisissäkin on aika sähäköitä yksilöitä. Brachyphelma vagans on aika mukava, tosin kaivautuva, samoin Chromatopelma cyaneopubescens on aika mukava, paljon näkösällä oleva ja kiipeävä laji.
        Perehtyä kannattaa hämyihin joka tapauksessa ennen kuin ottaa minkä tahansa. Parhaimman ja kattavimman kuvan saa, kun tutustuu harrastajien hämyihin, ja sitä kautta saa parhaat lemmikitkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe