Heippa!
Olen päättäny osallistua ensi vuodelle Eximian valmennuskurssille, ja nyt etsinkin jo hyvissä ajoin muita samoilla ajatuksilla liikkeessä olevia! Kurssi voi olla missä vain ja mikä vain (eri alakin), ja neljä ihmistä porukassa saavat kaikki jo 18% alen mikä on todella hyvä!
Jos olisit kiinnostunut nii laittele ihmeessä viestiä tänne päin! :)
Eximian kaveriale 2016-2017
7
105
Vastaukset
- 1133332gfr2w
se, ken persettä raottaa kun pieraisee
ei äänestäkään kärsi. - Valmennuskurssilainen
Moikka! Itsellänikin olisi tarkoitus mennä Eximian valmennuskurssille, olisiko vielä porukassa tilaa? Kanssani olisi alennusporukkaan ehkä tulossa myös kaverini, olisiko silloin kolmen henkilön porukka kasassa? :)
- Myöhässä
Moi! Minullakin on tarkoitus liittyä kurssille. Onko vielä myöhäistä liittyä porukkaan?
- Valmennuskurssilainen
Mä olin aikeissa tänään tai huomenna varata kurssin. Löysin netistä koodin, jolla saa pois -10%, mutta voitaisiin vielä yrittää kasata porukka kasaan! Aloittajalla ei taida olla enää tarvetta porukalle, mutta saataisiinko me Myöhässä joku kolmas ( ja neljäskin) mukaan ja alennusta sitten, onko ketään tuttua yms joka olisi aikeissa mennä Eximian kurssille? Mun kaveri ei ilmeisesti lähdekään kurssille, varmistan asian vielä!
- Valmennuskurssilainen
Hei mä olin väsännyt tänne Suomi24 valmennuskurssi-osioon myös oman keskustelun näille Eximian valmennuskurssien alennuksille kun aloittaja ei tunnu vastaavan, etsisitkö nimellä Eximian kaverikimppa- alennus, siellä meillä olisi nyt mahdollisesti jo kolmen kimppa :) Oon ite siellä Pääsykokeet 2017 nimellä kun en tällä samalla saanut luotua keskustelua:)
- Valmennuskurssilainen
Aion tänään iltapäivästä tilata kurssin,eli jos aiotaan kimppa saada kasaan niin ota tänään yhteyttä :)
- Kurssimursu
Vieläkö joku aikoo osallistua? Mulla ois ihan yhden hengen alennuskoodi (josta tein oman keskustelunkin), eli halukkaalle tarjolle -12 % Eximian valmennuskurssista 18.10. asti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738