He estävät valkeudentuojan lasten energiakanavointia. Jos uskonnolliset fariseukset saataisiin pois häiritsemästä voideltuja, uuden aikakauden alku pääsisi vauhtiin. Uskonnolliset fariseukset eivät halua antaa kunniaa voidelluille, mikä estää ihmeitä ja merkkejä. Maata murretaan, viholliset kukistetaan, uuden ajan lapsi syntyy!!! FIRE!
wwe.jeshua.net/fi
Uskonnolliset fariseukset pois
10
230
Vastaukset
Todellinen Jeesuksen seuraaja ei halua antaa kunniaa "voidelluille". Jumala ei jaa kunniaansa. Pyhä Henkikin kirkastaa Kristusta. Meillä on vain yksi Voideltu, Jeesus, joka on herrojen Herra. Tällä ylläolevan viestin sisällöllä ei olekaan mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Sama koskee viestissä annettua verkkosivua. Kyse näyttää olevan New Age -uskonnosta. Joka osallistuu tällaiseen ei peri Jumalan valtakuntaa (1.Kor. 6:9-10). Jos olet jo osallistunut tähän tai vastaavaan toimintaan, sinulla on yhä mahdollisuus pelastua. Hylkää väärä uskonto ja vieraat jumalat sekä vieras "jumaluus". Ota vastaan Jeesus syntiesi sovittajana ja kaiken valtiaana, anna elämäsi Hänelle. Kadu osuuttasi vieraaseen eksytykseen ja pyydä sitä anteeksi. Kastaminen tarkoittaa upottamista. Anna kastaa itsesi että pelastuisit. Jeesus ottaa sinut vastaan, koska Hän lupasi "sitä joka minun luokseni tulee, en minä heitä pois". Sen jälkeen jatka Jeesuksen seuraamista koko sydämestäsi seurakuntayhteydessä. Silloin olet yhtä lailla matkalla Taivaan kotiin kuin jo aiemmin ratkaisun tehneet Jeesuksen seuraajat. (1.Kor. 6:11) Ole siunattu!
- sydänkristalli
Vieläkö nauratte.
- EksytysVakavaAsia
Toivottavasti nauruherätys, jota RHB edustaa, lakkaa.
- SudetLammastenVaatteissa
exytyksenhenki, huomatkaa kun se EI OLE JUMALAN PYHÄ HENKI JEESUKSESSA, se on valheenisäperkeleenpahahenki!!!!!!!
- JumalanTulta
Sydänkristalli: Sinä elät pimeydessä ja yrität vain sekoittaa kaiken. Jeesuksen veri on vuotanut Sinunkin edestäsi. Miksi halveksit sitä, mitä Jumala on tehnyt sinun edestäsi? Tee parannus velhoudestasi, ota kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen ja täyty Jumalan Pyhällä Hengellä! Silloin voit kokea todellista Elämää ja Jumalan lasten Vapautta, jota ei noituus sinulle voi antaa!
- sydänkristalli
Velhoutta ja noituutta? Gnosikselle on monta nimeä. Vielä on seurakunnissa teitä fariseuksia, mutta Anu Wyskielin kaltaiset enkelimeditoijat ovat murtaneet vastustusta.
www.elamankeha.com
Energiaparantajat ovat keskellänne. Uuden ajan murtautuminen on totta! Fariseukset eivät sitä ymmärrä! Sokeiksi jääkää!
www.newretreats.com/finland.html
Sveitsin meditaatioretriittiin ja energiaparantamiseen vielä paikkoja!
www.newretreats.com/switzerland.html
Gnosis lisääntyy, sisäinen jumaluus vapautuu, energiataso kasvaa! Uusi aika on alkanut!
www.jeshua.net/fi - MiettikääTätä
Newage-sydänkristalli suosittelee ja David Wilkerson varoitti. Tehkää johtopäätökset.
- jeshuanet.PIMEYDESTÄ
Juuri niin! Jumala aivankuin käyttää newagesydänkristallin kiusallista hyppimistä palstalla---hänhän on kuin NOITA joka seurasi ApostoliPaavalia; joka kiusaantui Hengessään ja paljasti noidan (vaikka noita todisteli jeesuksen tuntemistaan)! sydkrist viihtyy rhbn porukoissa, hän on heikäläisiä, mutta rhb EI saa sydänkristallia synnintunnonkautta USKOON JA KUOLEMASTA ELÄMÄÄN!!!
repikää siitä. - sydänkristalli
jeshuanet.PIMEYDESTÄ kirjoitti:
Juuri niin! Jumala aivankuin käyttää newagesydänkristallin kiusallista hyppimistä palstalla---hänhän on kuin NOITA joka seurasi ApostoliPaavalia; joka kiusaantui Hengessään ja paljasti noidan (vaikka noita todisteli jeesuksen tuntemistaan)! sydkrist viihtyy rhbn porukoissa, hän on heikäläisiä, mutta rhb EI saa sydänkristallia synnintunnonkautta USKOON JA KUOLEMASTA ELÄMÄÄN!!!
repikää siitä.Rhb on oma portaalikanavoijanne. Salatun tiedon kanavoijat eivät alempien chakrojen avaamista enää tarvitse.
www.jeshua.net/fi
- apatiaa
Minä en aloittajan alueesta ymmärrä mitään,mutta sen voin omasta kokemuksesta sanoa oltuani ihan "normaalissa"suomalaisten kokouksessa,ei mitään toronto eksytystä,siellä oli niin raskas ilmapiiri,haukottelevia ihmisiä,monet olivat kuin voimakkaalla lääkityksellä.Pois oli päästävä raittiiseen ulkoilmaan.Ei tarvitse edes hengellistää,tuollaisessa ilmapiirissä ei virkisty.Ja en ollut ainoa ,joka lähti pois.Enkä itse kestä sielullista naisten kikatusta,mutta tää oli taas toinen ääripää.Vapaus elämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816