Uskonnolliset fariseukset pois

sydänkristalli

He estävät valkeudentuojan lasten energiakanavointia. Jos uskonnolliset fariseukset saataisiin pois häiritsemästä voideltuja, uuden aikakauden alku pääsisi vauhtiin. Uskonnolliset fariseukset eivät halua antaa kunniaa voidelluille, mikä estää ihmeitä ja merkkejä. Maata murretaan, viholliset kukistetaan, uuden ajan lapsi syntyy!!! FIRE!
wwe.jeshua.net/fi

10

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellinen Jeesuksen seuraaja ei halua antaa kunniaa "voidelluille". Jumala ei jaa kunniaansa. Pyhä Henkikin kirkastaa Kristusta. Meillä on vain yksi Voideltu, Jeesus, joka on herrojen Herra. Tällä ylläolevan viestin sisällöllä ei olekaan mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Sama koskee viestissä annettua verkkosivua. Kyse näyttää olevan New Age -uskonnosta. Joka osallistuu tällaiseen ei peri Jumalan valtakuntaa (1.Kor. 6:9-10). Jos olet jo osallistunut tähän tai vastaavaan toimintaan, sinulla on yhä mahdollisuus pelastua. Hylkää väärä uskonto ja vieraat jumalat sekä vieras "jumaluus". Ota vastaan Jeesus syntiesi sovittajana ja kaiken valtiaana, anna elämäsi Hänelle. Kadu osuuttasi vieraaseen eksytykseen ja pyydä sitä anteeksi. Kastaminen tarkoittaa upottamista. Anna kastaa itsesi että pelastuisit. Jeesus ottaa sinut vastaan, koska Hän lupasi "sitä joka minun luokseni tulee, en minä heitä pois". Sen jälkeen jatka Jeesuksen seuraamista koko sydämestäsi seurakuntayhteydessä. Silloin olet yhtä lailla matkalla Taivaan kotiin kuin jo aiemmin ratkaisun tehneet Jeesuksen seuraajat. (1.Kor. 6:11) Ole siunattu!

• sydänkristalli

Vieläkö nauratte.

• EksytysVakavaAsia

Toivottavasti nauruherätys, jota RHB edustaa, lakkaa.

• SudetLammastenVaatteissa

exytyksenhenki, huomatkaa kun se EI OLE JUMALAN PYHÄ HENKI JEESUKSESSA, se on valheenisäperkeleenpahahenki!!!!!!!

• JumalanTulta

Sydänkristalli: Sinä elät pimeydessä ja yrität vain sekoittaa kaiken. Jeesuksen veri on vuotanut Sinunkin edestäsi. Miksi halveksit sitä, mitä Jumala on tehnyt sinun edestäsi? Tee parannus velhoudestasi, ota kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen ja täyty Jumalan Pyhällä Hengellä! Silloin voit kokea todellista Elämää ja Jumalan lasten Vapautta, jota ei noituus sinulle voi antaa!

• sydänkristalli

Velhoutta ja noituutta? Gnosikselle on monta nimeä. Vielä on seurakunnissa teitä fariseuksia, mutta Anu Wyskielin kaltaiset enkelimeditoijat ovat murtaneet vastustusta.
        www.elamankeha.com
        Energiaparantajat ovat keskellänne. Uuden ajan murtautuminen on totta! Fariseukset eivät sitä ymmärrä! Sokeiksi jääkää!
        www.newretreats.com/finland.html
        Sveitsin meditaatioretriittiin ja energiaparantamiseen vielä paikkoja!
        www.newretreats.com/switzerland.html
        Gnosis lisääntyy, sisäinen jumaluus vapautuu, energiataso kasvaa! Uusi aika on alkanut!
        www.jeshua.net/fi

• MiettikääTätä

Newage-sydänkristalli suosittelee ja David Wilkerson varoitti. Tehkää johtopäätökset.

• jeshuanet.PIMEYDESTÄ

Juuri niin! Jumala aivankuin käyttää newagesydänkristallin kiusallista hyppimistä palstalla---hänhän on kuin NOITA joka seurasi ApostoliPaavalia; joka kiusaantui Hengessään ja paljasti noidan (vaikka noita todisteli jeesuksen tuntemistaan)! sydkrist viihtyy rhbn porukoissa, hän on heikäläisiä, mutta rhb EI saa sydänkristallia synnintunnonkautta USKOON JA KUOLEMASTA ELÄMÄÄN!!!

repikää siitä.

• sydänkristalli
        jeshuanet.PIMEYDESTÄ kirjoitti:

Juuri niin! Jumala aivankuin käyttää newagesydänkristallin kiusallista hyppimistä palstalla---hänhän on kuin NOITA joka seurasi ApostoliPaavalia; joka kiusaantui Hengessään ja paljasti noidan (vaikka noita todisteli jeesuksen tuntemistaan)! sydkrist viihtyy rhbn porukoissa, hän on heikäläisiä, mutta rhb EI saa sydänkristallia synnintunnonkautta USKOON JA KUOLEMASTA ELÄMÄÄN!!!

repikää siitä.

Rhb on oma portaalikanavoijanne. Salatun tiedon kanavoijat eivät alempien chakrojen avaamista enää tarvitse.
        www.jeshua.net/fi

• apatiaa

Minä en aloittajan alueesta ymmärrä mitään,mutta sen voin omasta kokemuksesta sanoa oltuani ihan "normaalissa"suomalaisten kokouksessa,ei mitään toronto eksytystä,siellä oli niin raskas ilmapiiri,haukottelevia ihmisiä,monet olivat kuin voimakkaalla lääkityksellä.Pois oli päästävä raittiiseen ulkoilmaan.Ei tarvitse edes hengellistää,tuollaisessa ilmapiirissä ei virkisty.Ja en ollut ainoa ,joka lähti pois.Enkä itse kestä sielullista naisten kikatusta,mutta tää oli taas toinen ääripää.Vapaus elämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe