Tuntea aidosti tykkäävänsä toisesta niin, että halkee.....sellaisena kuin kumppani aidosti on......ilman mitään muita vaateita......kaikki vaatimukset toisen muuttamiseksi, ohjaamiseksi jne., sekä ulkoiset vaatimukset (materialistiset yms.) kertovat jostain muusta, kuin Syvästä&Aidosta Rakkaudesta.... ;P
Todellista Rakkautta on tykätä toisesta niin, että halkee "kun kaikki ei ole niin kaunista" (ja tämä ei liity vain vanhenemiseen tai ulkonäköön jos joku ei tajua mitä kaikkea tuo pitää sisällään)...... ;P
Todellista Rakkautta on tykätä toisesta niin, että halkee aina elämän loppuun asti.... ;P
https://www.youtube.com/watch?v=nsMrcqA7NL0
Joo, eikä kiinnosta erillaisten mielipiteet sitten yhtäään.....NäinOnNäreet.....kaikki muu on ihan muuta, kuin TodellistaRakkautta.... ;P
Ja tosiasia on, että koska pitää olla kaksi aidosti samalla tavalla ajattelevaa yksilöä, niin MolemminPuolinen AitoTosiRakkaus on todella harvinaista..... ;P
Erillaiset voi mennä roikkua toistensa lahkeessa.....minun ei tarvitse selittää ja tarkentaa, koska asia on näin vaikka muuta väittäisittekin.....TulikoSelväksi ja jos ei tullut, niin ei PalKiinnosta...... ;D
No niin, sitten odottamaan ensimmäisiä häpäisijöitä ja lahkeessa roikkujia...älkää yrittäkö vaatia vastauksia, tarkennuksia tai muuttaa sanojani muuksi, kuin mitä ne ovat jne, koska ne ovat vain teidän omia outoiluja ei minun.......osallistun keskusteluun vain jos kiinnostaa ja vain sen verran kuin kiinnostaa....ja tuskimpa kiinnostaa yhdenkään erillaisen JäkäJäkäTykset&JaaRitteLut... =DDD
Todellista Rakkautta On!... ;P
10
296
Vastaukset
- kuka.kenelle
kenelle biisi?
Kaikille niille jotka kykenevät TodelliseenSyvään&AitoonRakkauteen..... ;P
Jos kaksi Joutsensa toisensa löytävät ja kumppanuuden aloittavat, niin voivat lauleskella KertoSäettä ajattomasti ja paikasta riippumatta toisilleen.....MolemminPuolisin Tuntein, Teoin ja Sanoin.... ;P
Tätä Kertsiä voi "laulaa" myös ihan vaikka "vain" Tuntein.....ja sitten siihen liittää välillä tekoja tai sanoja tarpeen mukaan... ;P
- atännä
Onneksi olkoon!
Toivottavasti annat toistenkin nyt elää onnellisena omalla tavallaan :)- atännä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ensimmäinen... (ei ollut tosin YlläriPylläri)... =DDD
:)) Ei sitten.
- Tittidiidadadeede
Tämä soi päässä loppuillan :)
En ala vastaankaan väittämään, mutta jätän tämän tähän. :)
Nallukoita, jotka sopivat aiheeseen mielestäni...
http://4.bp.blogspot.com/-IfjwnC_Lyfw/UYAmSbpSX1I/AAAAAAAAAlg/VVpr4R8LaBM/s640/161282__142271__nalle14.jpg
Iltoja!Noinhan se menee......tuosta voi pohtia vaikka mitä....vaikka niin, että jos toinen ei ole AitoonRakkauteen kykenevä, niin toiselle käy huonosti....molempien pitää olla.. ;P
Ja senkin, että jos molemmat ovat, niin molemmilla on turvallinen ja hyvä olla...jne.. ;P
- södempi
https://www.youtube.com/watch?v=BV42Tz7qd44
palstan naiset & palstan miehet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358