Sää toukokuussa

Sääolot

Harkitsemme reissua toukokuun viimeiselle viikolle joko Kreetalle tai Kroatian Split/Makarskaan tai Rethynomiin tai Kosille. Mitä suosittelette, entä miten sään laita. Onko joku näistä selvästi epävakaisempi tai viileempi. Onko toukokuun lopussa jo lämmintä?

5

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarskuä

Kos ei ainakaan sesongin puolesta, kaupunki uinuu ihan täysin. Juuri tänään palasin. Huomenna kokeilen Kreetaa, jos se säväyttäisi enemmän :D

• Olen ollut heti keväällä ja syksyllä viimeisillä viikoilla Kreetalla Rethymnonissa ja aina säät ovat voittaneet yleensä suomen kesäkelit.

• pessu

Työkaveri palasi keskiviikkona Kreetalta ja oli huonot kelit.Lämpöä max.25 muutaman päivän ja loput kylmempää.vettä satoi kahtena päivänä.Kohde oli Kato Stalos.

• Parakaloo

Nyt täällä Plataniaksessa 20. Päivisin lähes 30, pilvetön taivas. Vettä tipehti viikko sitten viimeksi.

• SyksylläTaasEhkä

Palasin Kreetalta 28.5. Sää oli parin viikon reissulla ehkä vähän tavallista viileämpi ja ennen kaikkea tuulisempi. Ekalla viikolla myös sateli ja oli pilvistä. Vasta aivan parina viimeisenä päivänä iskivät helteet samalla kun säätila tyyntyi - koko reissulla päivisin muuten n. 21...23C ja yöt varsin viileitä. Suomalaiselle loppujen lopuksi ihan kelvollinen sää mutta tuulet estivät useimmiten uimisen muualla kuin suojaisella rannalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe