Löytyiskö Tampereelta tai ympäriltä runkku kaveria 62v ukm?Vaikka luontoon.
Tampereen luonto runkut
32
1404
Vastaukset
Voisi löytyäkin....ukm54@luukku.com
- Auris99
Iltasin Alasenjärvellä !
- Turkuboy
En ole vielä löytänyt mutta tulkaa Turkuun täällä tuntuu olevan miesrunkkareita paljon enemmän.
- missapain
Missäpäin turussa yleensä noita paikkoja???
- ukm53tre
Kyllä runkkukaveri löytyy.
- minäk
missä tampereella olis runkkurinki tulisin mielelläni mukaan.
Mennään Rajasalmeen
- Kiimamies03
Mä tuun jossai vaihees ja oon aamuun asti. 23v 175/102/15
- ek1
mihin aikaan illasta olisi runkkurinki paikalla rajasalmella?ja missä sielä kohtaa vois rauhassa touhuta.olen tulossa m55
- Kiimamies03
Millanen oot. Mä koko yön siel
- Rajasalmi1
Tänään päivällä pyöräilen rajasalmeen. Otan loppuun ja runkkaan.
- Kiimamies03
Täällä ollaan.. 23v
- ek1
mistä tunnistan .olen tulossa
- Kiimamies03
Millanen sä oot
- Kiimamies03
Monelta tänne on tulos niit miehiä
- Kiimamies03
Siel on mällit pöydällä nyt
- eläkemieshän
olen minäkin mieluusti runkattavana ja tykkään kun katsovat sepalukseni ja katselen Kuopion runkkauspaikkoja
- liukas
onko tänään paikalla illasta kiimaisia kavereita.laitelkaa aika.
- Rajasalmi
Tänään paikalla jo 18.00-alkaen.
- Pyynikkinlähialue
Löytyiskö pyynikin alueelta ketään? Voisin tulla seuraksi
- miestre26v
Kiinnostaisiko ketään lähteä eteläpuistoon runkuille iltaisin?
- mies6547
Missä päin rajasalmea runkkatte?
- Rajasalmi1
Siellä niemen kärjessä,sekä kalliolla tampereen puoleisella puolella runkkailen rajasalmessa.
- rajasalmi1
Monikohan meni taas halpaan hah haa teitä on niin kiva huijata menemään sinne hah haa
- tamperemies
moi löytyiskö haukiluoman lähettuviltä imijää äkkiä
- Tuomas61
4-6.6 keskustassa hotellissa 57 v. isokaluinen mies runkku ym. seuraa tule "kylään" tavataan vaikka paapankapakassa ja lähdetään siitä liikkeelle?
Saatais kiinnostaa etsin itsekin kaveria .
- Tuomas61
missä tavataan?
- tuomas61
Hanski62 kirjoitti:
Millä saan sinuun yhteyttä niin sovitaan.
en tänne laita yhteystietoja mutta voin sopia tapaamisen kaupungille kahvilaan tai terassille
- Nokia99
Rajasalmen P-alueen metsikkö on näköjään aika suosittu runkkupaikka, jos päättelee jotain luonnosta löytyvien kortsujen määrästä jotain....sinne on vähän hankala löytää, mutta näköjään porukkaa käy.
- tättäräää
Syksystä alkaen Tapparan fanikatsomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144