Marinansa, kun ei pettymysosiotakaan ollut. En kuitenkaan katkera ole. Vaan pettynyt tähän iänikäiseen ymmärtämättömyyteen ja vastakkainasetteluun. Täällä palstoillakin on ätmejä, sitten on niitä naisia jotka sanovat, että mies ajattelee vaan kyrvällään. Toisaalta en ihmettele kumpiakaan. Jotkut ihmiset eivät tunnu tietävän mitä tahtovat, ja mihin itse pystyvät. Halutaan se "kainalopaikka" ja tositarkoituksella tuleva ihminen elämään, mutta toisaalta sitten ei olla mietittykkään, mitä se mahtaisi itse omalta kohdalta ollakkaan. Sitä kohtaa itsensä helposti siinä. Toiselle ei välttämättä riitäkkään se pillu tai kainalopaikka... vaan halutaan se ihminen, mistä alunperinkin on puhe...herranjestas.
En edelleenkään suostu kylmenemään ihmisenä, mutta toisaalta, en ehkä edes etsi mitään syvää suhdetta. Voin sen ilmoittaa jo hyvissäajoin. Tämän kesän pidän hauskaa ja en kiinny mihinkään. Veneilen ja pidän kavereiden kanssa hauskaa ja harrastan irtosuhteita.
Piti nyt tänne laittaa...
Mercuryperässä
2
150
Vastaukset
- 938usjsj
Sellaista se teidän naisten elämä. Eläppä hyvä kesä.
- Mercuryperässä
Ja korjauta sinä nainen se lukihäiriösi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096