Millainen pyörä olis turvallinen keski-ikäiselle naiselle? Itse olen miettinyt -70 luvun Hondaa!!
Millaisia ajettevia -70 luvun pyörät on?
pyörä
9
1411
Vastaukset
- keski-ikäinen gsf
70- luvun spelit on kamalia ajettavia nykyisiin verrattuna ja luultavimmin useat niistä osaa jo kiukutella ja niitä on sormeiltava useinkin.
Pyörämieltymyksiä on satoja mutta uskallan suositella sinulle Hondan sevenfiftyä.Niitä myytiin suht. paljon 90 luvulla ja se on helppo 70-henkinen peruspyörä myös nais immeisen ajella.Pysty asento,eikä liikaa tehoja.Hinnat vaihtelee kovastikin 5000-8000 välillä.
Keskari lehdessä oli just lauantaina myynnissä -96 mallin peli,h.5500,-.
Siinä sulle yks ehdotus. - huh,huh
kaikki seitkytluvun pyörät on "turvallisia"
kaikki on kiinni tilannenopeudesta. - hyvä
Jos museopyörää haet, niin 70-luvun honda on varmaan mielekkäimpiä entisöintikohteita.
Jos mietit millaisia 70-lukuiset ne on, niin kehitys on pyörissä kulkenut aivan samoin kuin autoissakin eli huimasti.
70-luvun autollakin voi toki ajaa, mutta ostaisitko sellaisen käyttöautoksi? - Kri
70-luvun pyörien "parempi" turvallisuus perustuu siihen tosiasiaan, että suurin osa niistä on jo pois liikenteestä. 70-luvun pyöriä ei kannata ainakaan ajettavuuden takia haikailla itselleen, mutta jos on joku muu "ylevämpi" syy olemassa, niin sittenhän semmonen on saatava alleen(?)
Kysyit 70-luvun pyörien ajettavuudesta:
- pinnapyörät saattavat aiheuttaa yllätyksiä huoltamattomina, esimerkkinä yhden kaverin tieltäsuistuminen "löysän" takapyörän takia (Honda 750 CB)
- teräsrunkojen huono vääntöjäykkyys
- monissa 70-luvun pyörissä oli liian hento etuhaarukka, pahin tietämäni esimerkki Suzuki T500
- sytytyksen säädöt eivät pysy kohdallaan
- jarrut ovat useimmiten alamittaiset tai ainakin ovat raskaat käyttää
Suurimman osan konepyöräkilometreistäni ( - mikseli
Moi! Suosittelen, että menet osoitteeseen www.motopalsta.com ja siellä vaihtopyöriin. Laitat hakuun sopivan hintaluokan jne. ja alat katsella. Suosittelen 10-15 v. vanhaa pyörää kokoluokassa 450-650 kuutiota, ovat rungot ja jarrut jo aivan eri luokkaa kuin 70-lukuisissa. Jo pelkän turvallisuudenkin vuoksi. Ovat "halpojakin", jos nyt pyörä Suomessa halpa koskaan on... Keppiveto vähentää huollon ja putsaamisen tarvetta, joten jos sopiva löytyy, niin edelleen parempi.
Kun olet löytänyt muutaman kivannäköisen pelin (ulkonäköhän on kuitenkin mopon kaltaisessa "turhakkeessa" aikas tärkeää), hakeudut lähimpiin liikkeisiin koeistumaan. Istutko mukavasti, ylettyvätkö jalat kunnolla maahan, jaksatko nostaa pyörän keskituelle jne? Sulla on hyvin aikaa kokeilla näitä tärkeitä juttuja ennen lumien lähtöä. Ja ennen ostoa perusteelliset koeajot, ei vain korttelin ympäri.
Ja nyt kun on aikaa roikkua netissa, saat lisätietoa pyöristä esim. osoitteesta www.bikez.com, ainakin jos englanti sujuu eikä runsaudenpula pelota.Täyttä asiaa!
Sitäpaitti eikös tommottet keski-ikäiset tytönhupakot kattele mieluusti vähän nuorempia.
Kyllä noi rippikouluikään ehtineet pyörät häviää
niin ajostaan kuin turvallisuudestaankin näille nykypyörille mennen tullen.
- pyörä ei ole
turvallinen.
ja epäilen et tämä on provo.
kuitenkin jos ajellut aikaisemmin ei kysele.
joten aloita polkupyörällä. - nainen
Kiitos hyvistä vinkeistä. Taidan vain tyytyä ihailemaan noita rippikouluikäisiä ja ostaa nuoremman kukupelin ajettavakseni. En kuitenkaan pokupyörää.Aikaista kevättä...
- keski-ikäinen nainen
Itse olen ajanut 10 vuotta mitä erillaisimmilla pyörillä, niin -70 luvun kuin uusilla ja ajelin kesän sivuvaunullisellakin. Kaikki ovat erilaisia ja nämä -70 ja sivuvaunulliset kuuluu kyllä fiilistelyajoon maaseudun pikkuteille. Onnea matkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187