Modet, miksi sallitte kiusaamisen palstalla?

Tätä on hyvin vaikea ymmärtää. Ettekö käsitä, että tämä on monelle kiusatulle ainoa paikka, missä he pystyvät aiheesta puhumaan? Ja sitten täälläkin kiusaaminen sallitaan. Pahimmillaan näyttää siltä, että kiusattujen kommentteja poistetaan, koska niissä on ymmärrettävää, kärsimysten aiheuttamaa räiskähtelyä, kun taas jotkut kiusaajataliaivot saavat vapaasti kirjoittaa törkeyksiä. Sen ymmärtää, jos modet eivät aina ehdi joka paikkaan, mutta tuntuu absurdilta lukea ketjua, josta on poistettu monta kommenttia, mutta jotka silti pursuavat törkeitä, kiusaavia, imbesillejä viestejä. Mitä ne sitten ovat ne poistetut viestit??? Olisi kiva saada joltakulta modelta vähän kommenttia tähän. Teillä on myös vastuunne kiusattujen elämästä. Vai onko palstan moderointi päätynyt itsensä kiusaajien käsiin??

Palsta on mennyt hurjaa alamäkeä. Ennen ei ollut tällaista kiusaamista tällä palstalla. Todella surullista.

7

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liittyisiköhän asiaan söpöliini_ ja lolihentai..

• Suomi24:n moderointi näyttää ilahduttavasti parantuneen, ja viestejä lähtee toisin kuin ennen. Monet kommentit, jotka eivät ole pelkkää spämmiä, saattavat olla moderaattoreille vaikeita. Jos he eivät tajua, missä täällä mennään, he eivät välttämättä osaa puuttua oikeisiin asioihin.

Se, mitä jokainen keskustelija voi tehdä, on epäasiallisten viestien ilmoittaminen. Ilmoituksessa voi myös perustella lyhyesti, miksi viesti tulisi poistaa.

En ole seuraillut tätä palstaa, joten en tiedä, mikä täällä juuri on tilanne, mutta ylläoleva teksti lienee aika yleispätevää.

• Ei todellakaan tarvita mitään mensan testien läpäisyä kiusaamisviestien poistamiseen, kun kerta kykyä viestien poistamiseen löytyy. Ihan ensimmäinen asia mikä modejen pitää tehdä.

• kirjoittelija1

Ihmettelen samaa. Suomi24- keskusteluissa olen tehnyt eräällä toisella aihealueella useita poistopyyntöjä. Välillä toimii, välillä taas ei. Palautteen kautta näyttäisi parhaiten poistuvan. Ylläpidon on otettava vastuu kirjoituksista, mitä ei aina tapahdu.

• Eivalvotaomiasääntöjä

Mä jouduin itse hampaisiin. En voi ymmärtää että ainoa keino on poliisi. Tällainen palsta pitäisi lopettaa. Pauli Aalto-setälä ei taida tietää minkälaista paskarallia johtaa.

• Anonyymi

Ihmisten pitäisi oppia ymmärtämään toistensa asemia! Koko paska on lähtenyt irti heidän itsekkyytensä takia!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe