Harrastan kamppailulajeja ja nyt samoissa treeneissä on ruvennut käymään samaa ikäluokkaa oleva mies. Muutamien treenikertojen jälkeen mies lähestyi minua ja kehui tekniikkaani. Olin otettu ja kiitin kommentista. Tämän jälkeen olemme vaihtaneet useita katseita treeneissä. Mies tulee usein juttelemaan ja silloin tällöin kyselee yksityiselämästäni asioita.
Hän on myös tuonut itsestään asioita esille kuten siviilisäätynsä (sinkku). Treenien lopussa hän usein jää vielä juttelemaan ennen kotiin lähtöä.
Mies ei kuitenkaan ole tämän enempää aloitetta tehnyt... Annanko hänelle aikaa ja katson johtaako tämä mihinkään vai rohkenenko itse pyytää miekkosta vaikka lenkille treenien ulkopuolella?
Tehdäkkö aloite vai ei..?
Aronia81
2
153
Vastaukset
- miesdfäasdfäölasdfj
"ei kuitenkaan ole tämän enempää aloitetta tehnyt"
hahahahaHAHAHAHAhahaha
Joo ei kannata tuollaista häntäheikkiä tuhkamunaa odotellakaan. Ei osaa selvästi sanoa mitä haluaa joten olkoon. Naisen kuuluu odottaa ja miehen saalistaa. - gergergerger
Teet itse sen aloitteen. Ei miehet halua ahdistaa naisia.
Naisten kannattaa aina tehdä aloite koska teillä on suuri onnistumismahdollisuus, toisin kuin miehellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846