Onko naisen orgasmi/nautinto enemmän kiinni tunteesta kuin itse ruumiista?
Ollaan naiseni kanssa 50 iässä ja hän sanoo kokeneensa ensimmäiset yhdyntäorgasmit vasta minun kanssa. Hän on ollut suhteessa/suhteissa koko aikuisikänsä, mutta vasta nyt, suhteellisen kokemattoman miehen kanssa hän on todella nauttinut seksistä. Vaikea ymmärtää, hänen tavaransa on todella hyvä, clitoris kookas ja herkkä, kostuu nopeasti ja saa useita orgasmeja yhdynnässä. Häpeämätön ja leikkisä.
Onko kaikki sittenkin enemmän korvienvälistä kiinni? Miten noin villi seksuaalisuus on voinut pysyä piilossa nukkumassa? Miksi juuri minä sain sen herätettyä?
En hetkeäkään epäile hänen rehellisyyttään.
vaikea käsittää naista
korvienväli
3
278
Vastaukset
- hankinuorempi
No pidän kyllä noin vanhaa todellakin ruumiina,kuten itse kirjoitit.....mutta väliäkö tuolla muuten on jos peitto heiluu tunteella ruumiin kanssa.
- äläolesinisilmäinenåä
Hän on vain kohtelias sinulle. Hän on puhunut kaikille miehille samoin jotka ovat häntä höylänneet.
- kumppal
Kiihottuminen ja orgasmi tapahtuu pään sisällä. Eri ihmisilä on siihen erilaiset edellytykset. Jotkut saavat vain tutun ja turvalliseksi tuntemansa partnerin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748