Hei olen 16 menossa kesällä espanjaan mallorcalle. Ja ajattelin kysyä että kuinka helposti pääsee baariin juomaan. Ja minkä hintaisia juomat suunnillee ovat samoiten tupakka?
Espanjassa juonti
7
248
Vastaukset
- aikuistu
Johan on kova jäbä, ootat 2 vuotta niin voit kaljotella ja sauhutella opintorahat pois. Sitten ihmetellään kun ei oo rahaa kunnon ruokaan tai maitoon. Helppoahan se on esittää kovaa vanhemmat kantaa ruoan naaman eteen. Aika aikuistua jo tuossa iässä eikä kysellä tyhmiä.
Saa spaniardit kivat naurut kun 16v nassikka tulee kysymymään baariin juotavaa ;D- hewioufbgewufbheöwf
Espanjassa alkoholin ja tupakan ikäraja on 16v.
- Mietiskelijä16
ai sitä saa elämästä nauttia kun täällä vielä eletään ja harvoin käyn ulkomailla. Joskus pitää ottaa kaikki ilo irti, eikä olla kukkahatutäteinä nyrpistämässä nenä nuorille.
- Mietiskelijä16
Kerro ensin mistä saa ja mitä maksaa kattellaa sitte
- fewfvewfew
Espanjasta saa pelkästään marokkolaista hasaa
- latinodude
ikäraja on kyllä 18 mut ei sitä kukaan valvo. jos valvoo niin valvonta on tyyliin "oletko 18?" "Joo olen" "Hyvä mitä sais olla". Ei niitä kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279