"Krooninen dermatiitti" ??

Ikuinenihottuma

Eli siis minulla oli helmikuussa nielurisatulehdus johon sain kefalex antibioottikuurin, josta sain kauhean ihottuman. Koko keho on täynnä pieniä, punaisia ja kutisevia läiskiä (ei jalkapohjissa eikä kämmenissä) Noh meninpä sitten terveyskeskukseen ja luulivat että se oli allerginen reaktio kefalexista, koska lapsena sain penisiliinistä allergista ihottumaa. Sain ensin kortisoni kuurin voiteena histec allergia lääkettä 4 tablettia päiväss, ei auttanut. Sitten sain kortisonikuurin tablettina, ei auttanut. Sitten sain jotain rasvaa (en enää muista nimeä) ei auttanut. Sitten kävin verikokeissa jossa kaikki muut oli normaalit paitsi leukkarit oli hieman koholla (varmaan johtuu ihottumasta) Sen jälkeen minulta otettiin koepala ihottumasta jonka tulos oli "krooninen dermatiitti" eli krooninen ihotulehdus, johon ei terveyskeskuslääkärit osanneet sanoa mitään. Sain viimekuussa lähetteen ihotautilääkärille ja siellä sitten epäilivät psoriasista ja halusivat ottaa uuden koepalan ja laittoivat minut valohoito jaksolle 15 hoitokertaa. Noh valohoidosta ei ole ollut apua ja tänään tuli koepalatuloksen tieto, joka oli jälleen "krooninen dermatiitti joka näyttää psorilta" ELI ei ilmeisesti psoria mutta näyttää vain siltä. Sitten siinä lapussa luki että valohoitojakson jälk on valohoitokontrolli jonka jälkeen voin KAHDEN VUODEN SISÄLLÄ OTTAA YHTEYTTÄ IHOTAUTILÄÄKÄRILLE ILMAN AJAN VARAUSTA.... EIKÖ NE OIKEASTI AIJO TUTKIA MISTÄ TÄMÄ IHOTTUMA JOHTUU? Onko teillä muilla ollut samanlaista? Tai tietääkö joku mitä tämä voisi olla? Alkaa turhauttaa tämä epätietoisuus...

1

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, kohta 2020 vuosi ja tekevät vieläkin samaa. Mulla on just samat operaatiot takana. Miten sulla lähti paraneen vai päädyikkö kuopattavaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe