Livekavereita Siilinjärveltä/Kuopiosta?

Onneli36v

Hei! Etsin livekavereita Siilinjärveltä tai Kuopiosta (tai myös muualta jos sinulla on mahdollisuus käydä Siilinjärvellä jossa asun). Voitaisiin esim. kahvitella ja rupatella, mahdollisesti yökyläilläkin.

Tällaiset toivomukset minulla on sinua kohtaan: osaat myös kuunnella, sinulla ei ole alkoholiongelmaa, et kaada ongelmiasi minun päälleni, et tyrkytä uskontoa, sinulla ei ole aggressiivisuusongelmia, sinulla ei ole tapana levitellä muiden asioita eteenpäin etkä ole ahdasmielinen. Naispuolisia kavereita etsin, iällä ei ole niin suurta merkitystä. Enkä siis etsi seurustelukumppania.

Kerronpa jotain itsestäni. Olen 36v yksinelävä nainen, minulla on kissa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä joten aikaa on liikaakin. Ihmiset ympärillä perheellistyy ja ovat työelämässä joten minulla ei ole hirveästi ihmisiä joiden kanssa viettää aikaa. Olen todella yksinäinen ja se pahentaa masennusta. Harrastan mm. lukemista, musiikin kuuntelua, vanhanaikaista kirjeenvaihtoa, valokuvausta, netissä surffaamista, vlogien katsomista, elokuvia, sarjoja, järjestelyä ja tavaroiden karsimista (ikuisuusprojekti), erilaisten listojen tekemistä, lenkkeilyä ja venyttelyä.

Olisi mukavaa saada elämään enemmän ihmisiä koska yksin ei ole hyvä olla. Haluan ensin vähän tutustua sähköpostilla. Kerrothan itsestäsi pidemmin kuin parilla lauseella.

1

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneli36v

Hups, sähköpostiosoite unohtui... eli onneli444@gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe