Hei! Etsin livekavereita Siilinjärveltä tai Kuopiosta (tai myös muualta jos sinulla on mahdollisuus käydä Siilinjärvellä jossa asun). Voitaisiin esim. kahvitella ja rupatella, mahdollisesti yökyläilläkin.
Tällaiset toivomukset minulla on sinua kohtaan: osaat myös kuunnella, sinulla ei ole alkoholiongelmaa, et kaada ongelmiasi minun päälleni, et tyrkytä uskontoa, sinulla ei ole aggressiivisuusongelmia, sinulla ei ole tapana levitellä muiden asioita eteenpäin etkä ole ahdasmielinen. Naispuolisia kavereita etsin, iällä ei ole niin suurta merkitystä. Enkä siis etsi seurustelukumppania.
Kerronpa jotain itsestäni. Olen 36v yksinelävä nainen, minulla on kissa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä joten aikaa on liikaakin. Ihmiset ympärillä perheellistyy ja ovat työelämässä joten minulla ei ole hirveästi ihmisiä joiden kanssa viettää aikaa. Olen todella yksinäinen ja se pahentaa masennusta. Harrastan mm. lukemista, musiikin kuuntelua, vanhanaikaista kirjeenvaihtoa, valokuvausta, netissä surffaamista, vlogien katsomista, elokuvia, sarjoja, järjestelyä ja tavaroiden karsimista (ikuisuusprojekti), erilaisten listojen tekemistä, lenkkeilyä ja venyttelyä.
Olisi mukavaa saada elämään enemmän ihmisiä koska yksin ei ole hyvä olla. Haluan ensin vähän tutustua sähköpostilla. Kerrothan itsestäsi pidemmin kuin parilla lauseella.
Livekavereita Siilinjärveltä/Kuopiosta?
Onneli36v
1
171
Vastaukset
- Onneli36v
Hups, sähköpostiosoite unohtui... eli onneli444@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032