Oon 18v tyttö ja huolissani omast painost. Pituutta 167cm. Lukion ykkösel olin 52,6kg terkkarin tarkastukses ja silloin terkkari sano et alan olee vähän liian laiha. En oo yrittänyt laihduttaa mut tuntu siltä et oisin laihtunu ja viimeviikol selvis kakkosvuoden tarkastukses et oli enää 46,9kg. Sain lähetteen nuorisopsykiatrille koska mulla on muka syömishäiriö? Omasta mielestäni oon vaan laiha ja haluisin kyl 15kiloo lisää mutta se ei vaan tule. Mitä pitäis tehdä?
Alipainoisena laihtuminen
2
265
Vastaukset
- seiskatriina
Mäkin oon laihtunut paljon vaikken mikään lihava ikinä ollutkaan ilman syytä. Mitään ruokavaliomuutoksia en oo tehny mut viime keväästä helmikuuhun asti lähti 14kiloa. Alotin vaan kuitenki syömään enemmän ja nyt tullukkin jo 8kiloa takas. Tosin ennen mul oli tosi littee vatsa mut nyt tän painon takasen hankkimisen aikaan oon saanu pömppiksen mist pystyn nappaaman yli kädellisen:(
- Hmzh
Outoa.. Mä olin lukion tarkastuksessa 173 cm ja 51 kg, eikä mua silti sanottu liian laihaksi. Hoikka toki olin mutta ei asiaa ihmetelty sen enempää. Sun painoindeksi oli kuitenkin ainakin ekana vuonna ihan selkeästi normaalipainon rajoissa, omituinen terkkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813