Japanintulilisko

Lisko56

Tietääks ketään kuin paljon Japanintulilisko maksaa?Vastatkaa tähän viestiin pliis.Haluun tietää mitä se maksaa ku aion ostaa semmosen tai kaks semmost.

3

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herppis

Kannattaa laittaa toi kysely tonne sammakkoeläinten palstalle, tularit kun kuuluvat sinne.

• Zuuls

Tarkoitatko siis Cynops pyrrhogaster:a?

Jos löydät sellaisen suomesta niin onnittelen, koska "näitä" on myynnissä kyllä, mutta tarkemmassa ja paremmassa tutkinnassa osoittautuvat useimmiten Cynops lahkon muuksi lajiksi.

Eli pyrrhogasteria ei todellakaan ole helppo ostaa, jos ostaa vain lajinimikkeellä esim. e.kaupasta niin useimmiten ostos on C.Orientalis. Eli pitäisi olla varma lajista jo ennen ostoa. :)

Hinnat muuttuvat koko ajan ja vaihtelevat paikkakunnittain niin vaikea hinnallisesti arvioida. Ja ikinä en ole nähnyt oikeasti "oikeaa" Pyrhoa myynnissä vaan ovat olleet Orientaleseja. :)

• faarao

Morjes! Kiva keskustelu tiellä on :D Minä menin Pirkanmaan sittaariin ja siellä on sellainen eläinkauppa kun Lemmikkijuttu. Meikäläinen innostui näistä liskoista ja ostin niitä kaksi kappaletta, Mulle sanotiin,että ne on Miekkahäntätuliliskoja. Kun menin ja kotiin päästin ne akvaarioon. Ihmetteli et ne käyttäyttyy oudosta ja otin selvää asiasta, Niin huomasin,että mulla on kaksi eri laijista tuliliskoa. Toinen on Japanintulisko ja se on naaras.Toinen on sitten Miekkahäntätulisko ja se on koiras. Kuulemma Japanintuliskoa ei saa pitää muitten tulareitten kanssa.Kuulemma ne ei sovi yhteen ja voi tappaa toisensa.Kuulemma Japanintulisko on harvinainen ja päätin et jätin sen itselleni. Liskon hinta on siellä 19€. Kannattaa siis mennä sinne ostaa.LEMMIKKIJUTTU
        - PIRKKALA -

Sarankulman kauppakeskus
        Palmrothintie 2
        33950 Pirkkala
        03-266 2525 Siinä on se osoite:D
        Olkaapa hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe