Viimeisimmän kallubin mukaan peruspaskojen annatus on alle 5 %, kisaa jumbosijasta rkp:n ja kd:n kanssa.
Vihreitten kannatus on rajussa kasvussa, nyt jo 15 %:n kieppeillä.
Peruspaskojen kannatus pohjamudissa, alle 5%
7
116
Vastaukset
- yöllä_nakkikioskilla
Persuaatetta ei enää kannata myydä ruokakaupoissa kun prosentit on noin alhaisia.
- äänikynnysyhkaa
Hej
- Ylämäkeäalamakeä
Semoista se politiikka on .Ylösmennään hurinalla ja alas tullaan rytinällä.
- hoosiannaa_
Ja perse laulaa molempiin suuntiin.
No eipä taida hetkauttaa Soinia, kun ehti kaapata vanhan SMP:n verovapaan säätiön itselleen, Jukka Jusulalle ja Raimo Vistbackalle eläketurvaksi.
Hilloakin säätiöön on mennyt vaalihuijausten ansiosta kymmeniä miljoonia, joten Pullukka elää varmaan makeaa elämää Tatjanansa kanssa sydänkohtaukseen asti. :D
- nuhjutjytkyt
Onneksi tuolla takiaisella on viimeinen väri naamassa ja siitä petturista päästään hyvin pian ,hautapaikasta tulee yleinen kusella käymispaikka ja historian katalin poliitikko saa ansaitsemansa.
- kaljaprosenttiin
Nousee uuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164