sanon sitten heti alkuunsa etten harjoita naurettavaa pyydystä ja päästä kalastusta vaan uistelen ruoaksi kalat itselle ja naapureille ja verkontakin välillä. mutta asiaan...
sanotaan että pitkät tyhjäkäynnit laittaisi bensaa öljyn joukkoon nelarissa koska kone käy kylmänä. millaisia öljyvaihtovälejä suosittelette tällaisessa käytössä. 100h välein?
uistelussa menee bensaa öljyyn?
12
141
Vastaukset
- Teuvoo
Hae kalasi kauppatorilta ja ajele muuten vaan, niin luonto säästyy.
- osintottakin
tottahan se on että ekologisempaa onkin hakea kauppatorilta ja jättää kalojen pyytäminen ammattilaisten asiaksi. mutta kai sitä silti joskus kehtaisi itekin veneillä.
Onko termostaatti rikki vai pirunko takia se käy kylmänä?
- eivaikutussta
perämoottoreissa on ongelma se että käyvät alilämpöisinä tyhjäkäynnillä. oli termari ehkä tahi ei
- Gertrudtietää
Että piruhan se on moottorin sisässä temppujaan tekemässä.
On se niin monta kertaa sen käytännössä nähnyt, että taatusti tietää, mistä puhuu !
Mullakin menee bensat ja öljyt sekasin, pitäiskö vielä mainita että kone on 2-tahti.
- Sideplaner
Ongelma on ollut lähinnä Yamahassa. Jos hiukankaan pitemmän aikaa ajelet kalapaikoilta pois niin ne vähät bensat haihtuu kyllä öljyistä. Aktiiviuistelijalle 100h on kyllä lyhyt aika, mutta monen tiedän öljyt 100h välein vaihtavan. Mittatikun reiästähän ne saa öljyn vaihtopumpulla imastua pois.
- äläkerroSITÄ
TUOLLE PSYKIATRIaalle. SE OJENTELEE HETI hirttoköyttä joka satamassa!
Ilmoittakaa,-jos se könkkelehtii jollain laiturilla köysiään tarjoilemassa. - KaksitahtihörhötAsialla
äläkerroSITÄ kirjoitti:
TUOLLE PSYKIATRIaalle. SE OJENTELEE HETI hirttoköyttä joka satamassa!
Ilmoittakaa,-jos se könkkelehtii jollain laiturilla köysiään tarjoilemassa.Psykiatrin lisäksi tarvitset peruskoulua. Siellä opetetaan miten suomen kieltä kirjoitetaan oikein, esim. isojen ja pienten kirjainten käyttö.
- perinnekalastaja
Olen ratkaissut tämän vieheliäsen ongelman käyttämällä soutimia eli airoja, kun veto uistelen ja kyllä se kala käy näinkin kiini täksyyn
- lykkatill
Täkyraksi on ihanteellinen soutuvedossa. Saaliit saattaa olla parempia vaikkakin parilla vavalla.
- Teuvoo
Minä olen Eteläpohjalainen ja syön vain sianlihaa, jättäen silakat riisitautisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959