Harastukset otan tosissani menee muuten aivan lekkeriksi koko homma. Kaveripiirini on ollut aika äärilaitoja, joten he eivät aina samalle kentälle sovi. tietyt rajat toki pitää olla, muuten omatkin kaveri suhteet menevät.
Ja hieman näin kävikin henkilön käytös alkoi olla sitä luokkaa, ettei paljon viitsinyt olla tekemisissä vaikka pennusta asti oli tunnettu. Alkoi vaikuttamaan liian huimalta meno mielestäni enkä todellakaan ole ainut.
Olin kuitenkin satunnaisesti tekemisissä hänen kanssaan ja kerkesi siinä
moni suuttuakkin minulle. Nyt pitäisi käydä selvittelemässä välejä ja luultavasti oikaistakin asioiden kulkua luulen, että asioista on vääriä käsityksiä liikkeellä. Tehtävä ei todellakaan ole mieluisa, mutta haluan kuitenkin kertoa faktat niin luulen/toivon tilanteen selventävän asioiden oikean kulun.
Harrastukset ja kaverit.
paavali12345
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012