Eli kävin mun äidin luona ja juttelin masennuksestani ja sitten tuli sanaharkkaa jostain. En muista enää mistä mut sit menin sisälle ja äiti ei päästänyt lähtemään mua omaan kotiini asun siis avomieheni kanssa yhdessä ja avomies odotti mua pihalla äidin vastaus oli vaa että et saa lähteä omaan kotiisi koska pihalla potkit kuitenkin isäpuoleni auton? Mä olin vaa että mitä vittua? :D sit isäpuoleni tuli siihen jotain selittää että soittaa poliisit jos en lähde mä sit siihen no vittu lähtisin ihan mielelläni jos toi ämmä päästäis mut sit se ei uskonu ja rupesi kutsuu poliiseja tai oli soittavinaan ei niiku suostunut kuunnella mun näkökantaa asiaan hölötti ja jankutti samaa ja yhtä asiaa. No lähdin pois sieltä kuitenkin ja äiti huuteli perään että sun mies jättää mut kuulema koska oon kuulema niin vittumainen ihminen. Sit samaisella viikolla soitin itselleni ambulanssin koska koska olin huono vointinen verenpaine 172 eli aika kivat lukemat kerroin asiasta äidille niin se sanoi että ei vittu kiinnosta oman tyttären vointi pätkääkään on vielä ite sairaanhoitaja ajattelin sitte että ei mikää ihme ettei äiti saa töitä kun on narsisti paska että pitäköön hauskaa!
äitiä ei kiinnosta ja isäpuli veemäinen
3
162
Vastaukset
- nhiol
Rauhoitu! Ja hengitä syvään, kyllä se siitä
- huhheijaa
tekstisi on kuin alkkiksen tai narkkiksen näppäimistöltä. Kannattaa mennä mielenterveyspolille ASAP, sieltä ohjataan saamaan hoitoa myös noihin muihin terveysongelmiin.
Käsittääkseni olet jo aikuinen kun asut avopuolison kanssa, et siis enää alle 15 vee. Kotikasvatuksesi on jäänyt vajaaksi tai puuttuu kokonaan. Nyt jos koskaan kannattaa ottaa lusikka kauniseen käteen ja opetella omatoimisesti käyttäytymään aikuisen tavalla. Vittu, ämmä yms eivät kuulu enää aikuisen ihmisen sanavarastoon. - eivoi
Tuollaisia ihmisiä EI VOI olla olemassa. Teksti on hyvin irvokasta kuvausta sairaasta perheestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337