En tiedä minne tämä kuuluu ja missä tämä tavottaisi ihmisiä parhaiten.
Olen nyt saanut parin viimeviikon aikana pari facebook kaveripyyntöä ihmisiltä joita en tiedä tai tunne.... En ole viiteen vuoteen edes chattaillut ja sielläkään ei oikeat nimet tule esiin, niin... ei se siitä tule.... ja toisaalta just oli uutisissa juttua ansaksi tehdyistä fb profileista...
Mutta teille jotka haluatte FB-kaveriksi ihmisen joka on samalta kylältä tai joka on mielessä kauemmalta ajalta. Kirjoittakaa viesti sille jonka haluatte FB kamuksi ja kertokaa kuka olette ja mikä on se asia joka teitä yhdistää.....
Sen ekan tuntemattoman FB-pyynnön plokkasin koska siellä oli kuvia jotka kerto kaiken... kukaan ihminen ei laita seinäkuvakseen kuvaa jossa makaa tussu paljaana.... toinen jonka blokkasin, niin jotenkin oli erillainen.... mutta siinä oli jotain tuttua... mutta... huomioni kiinnittyi siihen että kavereita oli vähän ja kaikki oli miehiä, eli todennäköisesti myös ansa.
Mut oikeasti, jos teette kaveripyyntöjä, niin älkää pelkästään lisätkö ihmistä kaveriksenne vaan laittakaa joku viesti jossa kerrotte jotain...
toiseksi, katsokaa joskus sitä listaa jossa on henkiöitä joita saatatte tuntea ja tyhjentäkää sitä listaa... ihmiset jotka tunnette ja tiedättekin, niin voi huoletti poistaa... itse odotan mielummin kaveripyyntöä tutultakin ja joskus mielellään vaihdankin sanan tai pari.... ennenkuin hyväksyn....
kolmas.... laittakaa todella epäselville tai sellaisille jotka koette itsellenne hankaliksi... ihan suorat estot päälle... joku kaverinne saattaa olla tietämättään ns. troijan hevonen, joka kuljettaa viestiä minun omista kirjoituksista..... kun estot on päällä, niin epätoivottu persoona ei saa kontaktia tai näe minun seinääni... Onneksi näitä ns. epätoivottuja persoonia ei ole paljon...mutta kyllä niitäkin joskus tulee vastaan....
Ja kaikki sit oikeesti ole niin kavereita, että tarvii FB kaveriksi pyytä...
Tässä jonkinlainen netiketti faceen....
facebook kaveripyynnöt
nettaribooki
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748