Onko kukaan saanut pielisen pohjois-osista (tai ylipäätään Pielisestä)taimenia viime vuosina?? Itse olen parina viime vuonna yritellyt tuloksetta, varmaan miehessäkin vikaa mutta mutta...Kertokaas jos on kokemusta...
Pielisen
6
1000
Vastaukset
- tosiaan
..löydy keneltäkään kokemusta??? Luulin kyllä edes jonkun tavoittaneeni viestilläni....Kyllä siellä paljon kalamiehiä näkyy, mutta eivät vissiin suomi24:n sivuilla juuri pörrää...
- Tullut taimenta
Olen vetänyt uistinta Hattusaaren ympäristössä lukemattomia tunteja mutta haukea vaan tulee, yhden ainoan kerran oli järvilohi kiinni mutta sekin pääsi irti ennenkuin haaviin sain, näin kuitenkin, olisko ollut vajaa kilonen, joutihan tuo vielä kasvamaan.
- on kateissa
lohikalat ovat ollu kateissa muutaman vuoden ajan.
- ---
on kateissa kirjoitti:
lohikalat ovat ollu kateissa muutaman vuoden ajan.
...Niin tuntuu joo olevan kateissa taimenet ja järvilohet, mutta kyllä se yrittäminenkin on jo pelkästään ihan mukavaa. Tietysti mukava se olisi joskus jotain saadakin. Kyllä verkkoon tarttui toissa kesänä reilu kiloinen järvilohi, Nurmeksen päästä Pielistä, muuten on ollut hiljaista. Millä pelillä te yritätte yleensä, oletteko kokeilleet täkyraksia?? Kallavedellä kehuvat sitä hyväksi taimenpeliksi....Itse olen uistellut 10-15cm kapeahkoilla vaapuilla. Niissä on ollut suurehko uintiliike, pitäisiköhän sen olla hillitympi?? mene ja tiedä...Kertokaahan kokemuksianne!!
- Huke1
--- kirjoitti:
...Niin tuntuu joo olevan kateissa taimenet ja järvilohet, mutta kyllä se yrittäminenkin on jo pelkästään ihan mukavaa. Tietysti mukava se olisi joskus jotain saadakin. Kyllä verkkoon tarttui toissa kesänä reilu kiloinen järvilohi, Nurmeksen päästä Pielistä, muuten on ollut hiljaista. Millä pelillä te yritätte yleensä, oletteko kokeilleet täkyraksia?? Kallavedellä kehuvat sitä hyväksi taimenpeliksi....Itse olen uistellut 10-15cm kapeahkoilla vaapuilla. Niissä on ollut suurehko uintiliike, pitäisiköhän sen olla hillitympi?? mene ja tiedä...Kertokaahan kokemuksianne!!
Niin tuosta vieheestä vain sanoisin että kyllä kannatta vaihtaa hiukan pienempään,itsellä hyvät kokemukset Vikla vaapusta 6cm,no se nyt on kai niin kun kerran saa jollakin niin sitten se saa luottoaikaa veneen perässä.Keskikesällä lämpimän veden aikana on muta-hopea ja sini-hopea olleet luotettavia.
- päin..
Huke1 kirjoitti:
Niin tuosta vieheestä vain sanoisin että kyllä kannatta vaihtaa hiukan pienempään,itsellä hyvät kokemukset Vikla vaapusta 6cm,no se nyt on kai niin kun kerran saa jollakin niin sitten se saa luottoaikaa veneen perässä.Keskikesällä lämpimän veden aikana on muta-hopea ja sini-hopea olleet luotettavia.
..Pielistä olet Huke, kokeillut? Onko kokemusta pohjoispään kalapaikoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106