Elisa eli entinen kymp.net

elisastalähtö

sähköposti ei toimi. Elisa rahastaa näin asiakkaitaan, kun asiakkaat joutuvat soittamaan kalliiseen gurupalveluun. Melkein joka kuukausi sama juttu.

9

2678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenseon

Onkos sillä Elisalla enää mitään omaa asennus tai huolotopalvelua .Eikös nuo ulkoistanut lähes kaiken operatiivisen toiminnan ja ruvenneet pelkäksi palvelun tarjojaksi,kun yhtiö toiminta pilkottiin.

• elisatuntuuolevanhuonoin

sähköpostit eivät tule perille. taas kerran. kaikki on meidänkoneilla kunnossa, vika on elisassa. kyllä tulee kalliksi puhelinlaskut, kun gurulle joutuu soittamaan aivan säännöllisesti. tämä on niin ala-arvoista palvelua elisalta mitä vaan voi olla.

• hermotmenee

onko kenelläkään muulla kotkassa samaa ongelmaa

• auttavaattefdf

Kokeileppa toimiiko webmail..Mulla ainakaan windows 10 sähköposti ei toimi kympin kanssa kovin hyvin mut webmaili toimii kokoajan..

• elisasucks

elisan sähköposti ei vastaanota posteja, välillä tulee päivällä lähetettyjä sähköposteja ja nyt ei taas toimi. tämä elisan kanssa puuhastelu menee venäläisen ruletin puolelle. elisan kotisivut on kein sekahedelmäkeitto. et saa konkreettisesti puhelimen päähän ketään, jollet suostu maksamaan.

• erikoinenelisa

Tällä viikolla elisan nettiongelmia oli tuttavallani. Kun soitti gurupalveluun, niin laskua kertyi pitkälle toistasataa euroa.

• Kukkahattusetä

Kyllä mulla toimii entinen KYMPin, nykyinen Elisan sähköposti. Miksi ette käytä sitä Elisan Palsta-keskustelua ?Ei tarvitse soitella kalliita puheluja.Se ärsyttää,että en ole Elisan sähköpostista löytänyt roskapostisuodatinta Niinkuin KYMPillä oli,vaikka olevinaan on joku erillinen roskapostikansio,mihin menee joitain turhia posteja.

• eigurua

Jos sähköposti ei toimi, niin älkää nyt sinne maksulliseen gurunumeroon soittako, vaan asiakaspalveluun ja tehkää häiriöilmoitus.

• Hei!

Sähköpostin vikatilanteissa voi olla yhteydessä asiakaspalveluun (010 190240, pvm / mpm), tai laittaa yksityisviesti "Palstatiimi"-käyttäjälle palstalla (linkki alla). Viestissä olisi hyvä olla lyhyt kuvaus viasta, sekä sähköpostiosoite jonka kanssa on ongelmia.

Yleisenä vinkkinä sähköpostiongelmiin: Tarkista ensin webmailista (http://webmail.elisa.fi) toimiiko sitä kautta posti normaalisti, ja että laatikko ei ole täynnä. Täysi laatikko ei toimi kunnolla n. tuntiin vaikka olisit sen tyhjentänytkin. Jos sähköposti toimii webmailissa, rajautuu ongelma laitteen sähköpostiohjelman asetuksiin. Jos webmailin kautta ei kulje posti ja laatikko ei ole täynnä, ota meihin yhteyttä!

Bosse / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe