Viialan markkinoilla myydään perkaamattomia muikkuja. Älkää syökö.
perkaamattomia muikkuja
5
286
Vastaukset
- Eimyöntänyt
Mulle möi yks kalakauppias mädäntyneen ahvenen torilla.
- HyiHevetti
Kyllä elintarvikkeiden myynti kesähelteellää toreilla ja markkinoilla on epäillyttävää kun muikunpaistaja tuo kalansa pahalla pakettiauton rotiskolla ilman mitään kylmälaitetta ties mistä ja sitten 2 ryypänneen ja krapulaisennäköistä paskallehaisevaa äijää kääntelee pannulla kaloja norttinaamassa,että tuhka lentää lisämausteeksi puolimätiin muikkuihin. En osta tämmöisiltä muikkukeisareilta mitään ja säästyn itse paskataudilta. Eikö terveystarkastuksia nykyisin enään tarvi tehdä torilla myytäville kioskeille .
- eienäänikinä
Missä terveystarkastaja silloin kun muikunpaistajajoppari paistaa helteellä niitä eltaantuneita muikkujansa ja myy tyhmille ryöstöhintaan paskaa.
- muikkuna
Ite syön ja tykkään muikkuna...
- Tiedänmontasellaista
Ei torikauppiaat ole mitään oikeita yrittäjiä VAAN VERONKIERTÄJIÄ. Pieni osa ilmoitetaan verottajalle ja tasataan ostolaskujen kanssa että näyttää ihan kuin olisi tehnyt oikeita virallisia töitäkin. Loput taskuun pimeenä ja sitten talveksi thaimaahan ja kesäksi tekeen pimeitätöitä toreille ja markkinoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180