"Ensimmäinen suomalaisen turistiryhmän valmismatka Samariaan toteutui huhtikuussa 2016. Kun suomalaisten tie Samariaan aukesi, siitä tuli kerralla valtatie.
Samaria on Israelin sydänmaata ja se on toiminut näyttämönä isolle osalle Raamatun tapahtumista. Israelissa vierailee vuosittain yli 10 000 suomalaista matkailijaa, mutta vasta nyt suomalaisten virta on lähtenyt liikkeelle Samariassa."
Katsokaa miten kaunista ja rauhallista on "Länsi-rannalla" eli Samariassa.
http://vod.tv7.fi/vod/kuningaskunnan_tuuli/kuningaskunnan_tuuli-041-w.MP4
Ensimmäinen suomalaisten valmismatka Samariaan
8
123
Vastaukset
- matkalainen_
Uutiset antavan aivan eri kuvan tuosta alueesta. Hyvin on Israel laittanut paikat kuntoon!
- IsraelHi
Lähi-idän uutisonti on todellakin värittynyt Israelvastaisesti. Ainoa maa missä nytkin on rauha.....
- atelta.turpatukkoon
Olin mukana, mutta en muista mitään.
- täyestämeni
Tekeydyn pienenä uskovaiseksi, kaatamalla pussin samarinia suuhun.
- ole.omaitsesi.vain
Et sinä enää kovin pieni ole.
لآ اِلَهَ اِلّا اللّهُ وَ مُحَمَّدٌ رَسُوُل اللّهِ La ilaha illa-llah, wa Muhammadu-rasulu-llah.
Ei ole muuta jumalaa kuin Jumala, ja Muhammad on Jumalan profeetta.- t.MuhamettiPedofiili
Allahi on persiistä!
- totisesti
t.MuhamettiPedofiili kirjoitti:
Allahi on persiistä!
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264