niin, pilven ylenmääräinen lussuttaminen passivoittaa ja kääntää sielun sykkyrälle, sisäänpäin. oikeesti, ei kannata kokeilla kotosalla. ja nimenomaan salakavalan huomaamattomasti, pitkällä aikavälillä. nimim. eipä hieman kokemusta omaava, experienced?!?!
pilvenpoltto...
6
3035
Vastaukset
- peace man
Ja pahinta siinä on... No, mikä se nyt olikaan.. Ai niin,muisti menee!!!!
- rauhoittaa
sielun ja pistää kiireisen immeisen muutenkin tutkimaan itseään ja maailmaa ympärillään ihan eri pohjalta kuin selvinpäin. Sopii ainakin mulle.
- kannabis kahviloihin
Lähinnä katuhasis ja lyhyet komeroindicat ovat passivoivia, mutta Jamaicalla kasvaakin sativa joka ei ole missään määrin väsyttävää tai epäsosiaaliseksi tekevää. Oikeat rastat eivät pössytä mitään katuhasista tai tyypillistä skunkkia tai norttia jotka sopivat polteltavaksi lähinnä ennen päivänokosien ottamista, vaan kasvattelevat itse puhtaita sativoita jotka ovat stimuloivia ja miedosti psykedeelisiä.
- ukkeli
ja rastat polttavat poskareita.
Kyllä kunnon suomalainen vahva kukinto on maailman parasta, ei sovi aloittelijoiile. Pros only
- Sammakko.
Paskaa puhut.
- että näinkin
Ja keltaistaa silmät ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707